åhr babyplaner !! {{forumTopicSubject}}
Årh har tønkt meget over om jeg sku ha en bebs mere engang eller bare have ham jeg har nu og hygge om ham sammen med manden.. MEN!!! så var vi lige til 85 års fest og der var min kærestes fætter med dere 3 mdr gamle baby pige... og vi var solgt!
manden var mere skruk end mig nærmest og ik til at få væk fra den lille pige op sikke det kriblede i æggestokkende og manden var klar på at gå ud i bilen og begynde projekt baby NU haha
problemet er så bare lige at vi begge er arbejdsløse (han er lige blevet fyret og jeg har ik fået arbejde endnu efter endt udd i 2009!) og bor i en 2 værelses lejlighed på 3 sal på 60 kvm. sønnen har fået det ene værelse så vi sover i stuen på en ekstra sovesofa... ARGH
hvorfor er der ingen ting der passer sammen!!!! jeg er 26 nu og vil ikke have børn når jeg når de 30, og overvejer at starte en ny udd, da jeg snart har været ledig i 2 år og dagpenge kassen lukker...og hvad så med projekt baby? øv ha da også
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Men vil så også lige sige... at jeg altid troede jeg skulle have børn tidligt... og nu venter jeg nr. 1 og er 31... man kan sagtens blive en lykkelig mor selvom man er over 30 og vi har styr på hus, bil, job og alt det der udenoms....
åhr babyplaner !!