{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

snak om fødselforløb {{forumTopicSubject}}

Hej tøser..

Jeg fødte for 3 måneder siden, og havde en meget forfærdelig fødsel, som jeg virkelig ønsker at få snakket igennem med min JM, fordi jeg ikke rigtig kan komme videre med "livet" da det tager utrolig meget af min energi når jeg skal tænke på det hver dag..

Men jeg har nu haft ringet til syghuset, 3 gange og har hver gang fået at vide at min JM ville ringe tilbage ang en tid hvor jeg kan komme op og snakke, og har nu ventet 2 måneder, og der sker stadig ikke en hat fis..

hvor mange gange ville i ringe for at få samtalen i hus?? og kan det virkelig være rigtigt at man skal gå så længe for at komme vidre?? for er så ked af det..

eller skal man klage? aner virkelig snart ikke hvad jeg skal gøre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snak om fødselforløb
  • #2   29. apr 2011 jeg harvde også forlangt og snakke med hende NU, det kan de ikk være bekendet.

    sidder med tåre i mine øjne når jeg læser din fødsels beretning, kan godt forstå du ikk vil havde flere børn nu sikke et chok.

    håber du snart får det talt i gennem..


  • #3   29. apr 2011 sys også bare at hvis jeg bliver ved med at ringe så bliver de trætte af en.. for har det virkelig skidt.. men må hører min læge om han ikke kan få sat gang i det sygehus.. er bare så utilfreds med dem...

    anja> skulle jeg have flere, bliver det med PK for tør ikke risikere det her igen, selvom der ikke er 2 fødsler der er ens.. men tør ikke løbe risikoen, ville jo bare ligge og være bange fra første ve..


  • #4   29. apr 2011 det synes jeg er for dårligt.. jeg fik endda tilbudt en samtale kort efter fødsel selvom min forløb lige efter bogen

Kommentér på:
snak om fødselforløb

Annonce