{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Det går såå hurtigt.. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at min søn kravler nu smiley Er skide stolt, men herhjemme hos os, er der meget glat gulv, så herhjemme indenfor kryber han for det meste kun.. Udenfor, på gulvtæpper kravler han derud af...
Men han har kun lige kravlet i en uges tid, og han er kunne sætte sig selv op i 2 ugers tid..
Jeg synes det går såååå hurtigt, og nu er han begyndt at løfte sig selv op af væggen, af alt stort set, så han kommer op på hug og står, man kan se han vil helt op, men det er balancen ikk helt til endnu...
Er det bar mig, eller er det ikk mega hurtigt det kommer, når han kun næsten er begyndt at kravle??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det går såå hurtigt..
  • #1   12. maj 2011 sofie kravler ikke helt endnu( vi har også glat gulv), men hun kan sidde sig op selv når hun ligge på maven . Hun står også meget på hendes knæ og har rejst sig op en gang, sys også det går så hurtig nu, lige pludselig kan sofie helt vildt meget og det er kommet alt det er startet i løbet af april..
    Tror det er helt normalt at der sker rigtig meget nu.. de er jo snart 1 år de små pus;O)


  • #2   12. maj 2011 Hvor dejligt smiley Altså Lui sprang faktisk stort set over det kravleri. Det var som om han ikke gad - så han begyndte at gå i stedet rimelig tidligt. Så det går bare hurtigt nogle gange smiley

  • #3   12. maj 2011 Ja, kan bare slet ikk følge med synes jeg... Nu går han os i dagpleje, så han lærer en masse af de ældre børn... Men puuuh, det er noget nyt for hver dag sys jeg... smiley

    Og så falder han ret meget, når han prøver at komme op og stå, lille mand vil så meget mere end han egentlig kan... hehe...

    Men det er så bare helt normalt... og bar mig som ikk kan følge med smiley

    Camilla- Ja, puuuha, snart et år, det jo vildt!!!! smiley


  • #5   12. maj 2011 He he nej det er ikke bare dig der ikke kan følge med... jeg forstår ikke min lille dreng bliver 2 år snart... Og synes når jeg køber tøj til ham og står der og kigger på det i butikkerne at det er helt vildt stort men når jeg kommer hjem med det så passer det ham jo fordi han er en stor dreng nu smiley

  • #6   12. maj 2011 Ja, jeg kender det så godt.

    Gustav er så dygtig til mange ting. Han kravler, rejser sig op af alting og står (næsten) dagligt helt selv i flere sekunder.

    Det næste bliver højst sandsynligt at han går.. Og så bliver vores små pus snart 1 år. Det er så vildt! Og hvor er tiden dog gået stærkt!


Kommentér på:
Det går såå hurtigt..

Annonce