Hvad mangler vi? Nu er det "snart" {{forumTopicSubject}}
ja, Snart og snart er det jo ikke. Eller der er jo stadig små 2 mdr til, men nu synes jeg godt lille manden kunne komme ud. ;)Og vil efterhånden gerne have tingene klar til han kommer.
Men vi kom til og snakke om hvad vi mangler til at han kommer.
Pt har vi:
Tøj - alt det tøj osv vi skal have.
Seng - sengetøj - dyne + pude
Barnevogn + lift til hjemme får vi i næste mdr
Barnevogn hos "bedsterne" står der allerede
Puldesbord + pude der til
Stol hos "bedsterne"
Voksi pose + en efterlign der kommer hos bedsterne(regner vi med)
Ved at vi mangler:
Stol til hjemme
Badekar (får vi muligvis her i week)
Lege/ligge tæppe
Bamse/r
"Legetøj"
Sut og flasker? Regner med at amme(men ingen ting er jo sikkert, at det bliver sådan)
Og hvad mere? Synes selv vi har det meste, og alligevel synes jeg vi mangler et eller andet. Men men hvad?
Og så en heeelt anden ting.
Hvad har I gjort, jer med et "lille" soveværelse.
Vi har vores seng, og så vores klædeskab, og så er der sådan set ikke plads til mere. Vi har som sådan ikke mulighed for at have soveværelse andre sted end der hvor vi har nu, og så oppe på 1 sal, men trappen der op til er halv farlig, og vi har bestæmt ikke lyst til at løbe op og ned med baby på armen der. Vores seng kan ikke stå andre steder end de to jeg har nævnt her. Klædeskabet kan måske stå inde hvor baby skal have værelse, men så er der ikke ret meget plads til ham.
Når men, sov jeres den nye for sig selv eller sov han/hun inde hos jer i jeres seng, eller havde han/hun sin seng inde hos jer?
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
Min den store sov hos mig da hun var lille hvilket resulterede i at hun først lærte at sove hele natten i sin egen seng da hun var 7 år....
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
Min søn sov ved mig de første par måneder hvor vi var hjemme, siden kom han så i liften som står i en vugge.. Han er nu 1/2 år og sover stadig inde ved os, kunne ikke tænke mig andet da han stadig vågner om natten Vil mene at jeres den lille klart skal sove inde ved jer, ellers skal du op alt for mange gange Held og lykke med det hele..
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
Skråstol
Stofbleer
Hagesmækker/ savlesmækker
Autostol
Vatpinde til at rende ører
Bleer
Vaskeservietter
Har vi endelig osse. Det havde jeg da lige glemt og skrive på listen.
Mor til Monique, Malik & Ioannis <
Kan du evt linke til den vugge du snakker om? Det kunne helt klart osse være en løssning for os.
mar 2011
Men ja, det skal vi da osse have købt.
Tænkte på er det virkelig et most at have en ammepude? Har siddet og tænkt meget over hvordan den skal bruges som sådan. Har ikke set en, måske derfor jeg ikke lige kan forstå det helt.
mar 2011
Sover altid med lidt af dynen mellem benene, det har jeg altid gjort.
mar 2008
http://www.leanderdesign.com/produkter/vugge
mar 2011
1000 tak for a du lige gad og forklare.
mar 2011
Det er squ da smart ! Må se om jeg kan finde sådan en.
mar 2008
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Man kan få et Avent startsæt med 4 sutteflasker og en flaskerenser og ekstra sutter til 299,- i Babysam. Det har jeg købt, selvom jeg helt klart regner med at amme, så er det rart at farmand eller andre også har mulighed for at give lillepigen en slat mælk hvis det er
Hvad mangler vi? Nu er det "snart"