{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

hvad børn dog siger ;) {{forumTopicSubject}}

Vi passede min nevø og niece fra lørdag til søndag. Han er 3 og hun er 6.
De skulle så puttes, og jeg spørger så om de vil have godnatsang eller historie, de vil så have godnatsang.
Jeg stemmer i med den skønneste udgave af valdemars vuggevise, og mens jeg gør mig allermest umage, hiver victor mig i ærmet og ser mig dybt i øjnene og siger med alvor i stemme "Faster, jeg sys altså bedre at du skal læse".. også måtte både Dan og jeg flække af grin.. Det var simpelthen så sjovt smiley

Har jeres børn sagt noget hvor I også bare måtte overgive jer til latter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad børn dog siger ;)
  • #1   23. maj 2011 Ja min kærestes lille fætter på 3 år sad i lørdags i bilen på vej til et kræmmermarked og fortæller mig om hvordan han stjal fra sørøverne i djurs sommerland, og midt i sætningen siger han arhhh min numse klør og så stikker han hånden ned i bukserne og klør, jeg ku virkelig ikk la vær med og grine smiley

• #4   23. maj 2011 Havde min lille fætter på 3 år med ude og gå en tur, da en ung kvinde passerer os. Min fætter stopper helt op og kigger efter hende. Jeg spørger ham så: "hvad sker der" hvorpå han udbryder "så du lige de JADER hun havde" blev så pinligt berørt da kvinden sagtens kunne høre det smiley

• #5   23. maj 2011 Da min søster var 3 år var vi på besøg hos vores mormor og morfar hvor vores oldemor også var. Min søster sidder længe og kigger på hende da hun pludselig udbryder du ligner en ged, grundet hendes lidt løse hus på halsen smiley

Min kæreste går meget op i fodbold og når vi ser det i fjernsynet har han lært Oliver at råbe Buuuhhh... Oliver laver så ballade en dag og min kæreste skælder ud hvor Oliver bare kigger på ham, løfter armen peger på ham og råber BUUUHH lige så højt han kan. Det var godtnok også rimelig sjovt.

Jeg var barnepige da jeg var yngre og passer 2 piger på de 7-9 år vil jeg tro. Den ældste kigger på mig og siger at jeg bare er den bedste barnepige de har. Bliver helt glad, indtil hun siger, men hvis vi havde haft en anden, så havde det jo nok været hende..
    Hmm... Så fik man lige den.

• #6   23. maj 2011 Vi ligger en dag og fylder i sofa hvor min søn kian på 3år tager fat i min fod og snuser til den og siger jeg elsker sure tær mor.

Vi var til konfirmation her i fredags hvor der var en lille tøs med på 2½år hun er ude i haven sammen med hunden som gør fordi den vil lege, så kigger hun på den og siger hold mund hund, du skriger smiley

• #7   23. maj 2011 caroline spurgte engang en dame da jeg var ude at handle. un er lige knap 3. hej har du os en tissemand spurgte hun damen. så bad jeg caroline holde mund, jamen heidi det har far da sådan en tissemand. så må manden der jo os ha en..

børn er nu sjove når de får meget sprog..

• #8   23. maj 2011 jeg spurgte min søn en dag da vi var ude at handle om vi skulle have lidt slik med hjem.. Han kigger helt alvorligt på mig og siger : " NARJ, moar har tyk mave!"
    haha ja okay vejer så ca 5 kg for meget meeen den havde jeg ik lige regnet med haha

• #9   23. maj 2011 Vi var i zoo med den børnehave hvor jeg arbejder.
    Vi er inde ved de fritgående geder, og lille Laura på 3 år klapper mig på skulderen og siger.
    Du ska ikke være bange Heidi, det er bare en ged.

• #10   23. maj 2011 Heidi : hahaha nej den var god haha

• #11   24. maj 2011 Hahaha hvor er de gode og sjove de kære små smiley

Da min lillebror var omkring 3 eller 4 år, kørte vi i bus og min mor sidder så med ham og ved siden af os sidder en forholdsvis stor dame med den samme trøje på som min mor har på, min mor har så ikke de største bryster men det har hende damen her så, min lillebror udbryder ligeså højt han kan "se moar, den dame har den samme trøje på som dig bare med kæmpe bryster i stedet!" hehe, der kunne vi altså heller ikke lade være at fnise lidt, selvom min mor slf synes det var vildt pinligt når ALLE hørte det tilmed hende damen ! smiley

• #12   24. maj 2011 Da min lillebror var 4år ca sad vi og spiste aftensmad og min mor spiste jernpiller hvortil han siger mor hvorfor spiser du jernpiller når du ikke har nogen hjerne smiley

• #13   24. maj 2011 han er 4 år gammel, tror ik han siger det for at være led smiley Det sjove var nok at han troede det var "H"jernpiller og til hjernen og ikke jernpiller smiley

• #14   24. maj 2011 Selvfølgelig er det lidt ondt, men de ved jo ikke bedre i den alder.

• #15   24. maj 2011 Har hørt om et barn der sagde...
    Ik' synge mer', mig nok sove nu!
    Det griner vi ret meget af her hjemme...

• #16   24. maj 2011 Her hjemme har Noah døbt det at man laver stort "pulipubadr"...
    Vi er så små igang med at pottetræne, i hans eget tempo, derfor kommer han gerne ud når man sidder på toilettet...

Forleden da jeg sidder på toilettet og laver "pulipubadr", kommer Noah så ud til mig...
    Han ligger en hånd på hvert knæ af mig, og kigger med store øjne hvor efter han udbrøder "moar laver pulipubadr"... Jeg svare ham så naturligvis, og siger "jep, Noah har ret... Mor laver pulipubadr", efter en mindre tænke pause kigger Noah med store strålende øjne og udbrøder denne gang "DU ER SÅ DYGTIG"...

Jeg rullede nærmest ned af toilettet af grin... haha...

• #17   24. maj 2011 En af drenge i børnehaven kom i dag og sagde til mig han skulle lave en stinkbombe ..
    Det siger han hver gang han skal lave stort på toilettet (:

Kommentér på:
hvad børn dog siger ;)

Annonce