{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Nervøs. {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pylremor, og værner om min søn konstant. Det er rigtig hårdt at have det sådan. Jeg kan se farer ved næsten alt, er jo bange for, at der skal ske ham noget.

Mit spørgsmål lyder så til jer, der har fået nummer to, og måske har haft det lidt ligesom jeg. Er denne nervøsitet blevet bedre, ved nummer to?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs.
  • #1   1. jun 2011 Både ja og nej.. Med min ældste søn var det ekstremt, og jeg fik ham aldrig passet, da jeg ikke havde tiltro nok til at andre kunne passe lige så godt på ham som mig selv.

    Med nr 2 havde vi en meget skidt oplevelse, hvor han 5 dage gammel var ved at blive kvalt i fostervand, så der gik en lang periode hvor ingen andre skulle passe dem eller andet.
    Pt har jeg det fint, men der kommer selvfølgelig perioder hvor man tænker som du gør nu.. Man bliver bare bedre til at abstrahere fra det!


  • #3   1. jun 2011 Tak for jeres svar. Jeg håber, at det bliver lidt bedre ved nummer to. Jeg arbejder meget med mig selv, så jeg kan prøve at "give lidt mere slip" på Frank.

  • #5   1. jun 2011 Det forestillede jeg mig også det var, også fordi man så har noget mere erfaring, og har prøvet det hele en gang før. Men lidt rart, at høre jeres erfaringer:-)

Kommentér på:
Nervøs.

Annonce