{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

besøg ved ørelæge = væske i ørene {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har før skrevet et indlæg herinde angående min datter ikke har kunne bestå hendes boel test og den har hun fået taget 3 gange, hun er 10 mdr. SP mente Sofie måske ikke kunne høre normalt.

Vi skulle så til ørelægen og få tjekket det.
hHan sagde hun havde meget væske i begge øre, hun skal komme tilbage om 3 mdr. og tjekkes igen, hvis ikke det var væk skal der lægge dræn i.

Jeg synes bare det var længe hun skal gå med det, andre herinde der har prøvet det samme?
Forsvandt det også af sig selv? eller skulle barnet have dræn i øret?

Hun er meget bagud hvad angår at hun ikke kan sætte sig selv op eller noget endnu. Vi havde snakket meget med SP om det, som mente det kunne være begrund af ørene.
Men hvis det kun er væske i ørene har det vel intet med det motoriske at gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  besøg ved ørelæge = væske i ørene
  • #3   8. jun 2011 min søster havde meget væske i ørene da hun var lille og hun var faktisk døv af det indtil de ta trykket hvilket ha gjort at hun idag er lige så god motorisk som andre på hende aldre så det kan ha meget og sige

  • #4   8. jun 2011 Hvordan er jeres motoriske? er de normale eller bagud?

    Altså jeg synes bare den er en vildt lang ventetid, for hvis nu ikke det forsvinder, og ørelægen og SP siger hun høre dårligt, så synes jeg godt nok det er synd for hende.

    Berit de dråber hvordan fik i dem? fik i dem bare af ørelægen?


  • #5   8. jun 2011 Min Viktor havde også meget væske i ørerne da han var lille og vi rendte i tide og utide pga. tjek og han fik Mellemørebetændelse.::S

    Han fik dræn i da han var lige omkrinng 1 år og har 7-9-13 ikke haft noget rigtig siden..:)
    De sad i næsten 2 år!!!!


  • #6   8. jun 2011 Altså nu har SP jo brugt 2 mdr. først på 3 boel teste og siger allerede første gang at hun ikke høre normalt, så er der en mdr. ventetid til hørelægen før de finder ud af at det er væske og det ikke er fordi hun er dårlig hørende.

    Synes godt nok det går meget langtsomt det hele


  • #9   8. jun 2011 Kan man spørge alle zoneterapeuter eller skal de have specielt med sådan noget at gøre? jeg synes nemlig det lyder spændende.

Kommentér på:
besøg ved ørelæge = væske i ørene

Annonce