{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

puha please lad det gå godt.. {{forumTopicSubject}}

ja så sys jeg jo det er ved at være tiden til Linea ikk for flaske mer, så nu har vi smidt dem alle ud og lagt hende i seng uden sin nat flaske som hun ellers altid har fået til at falde i søvn på, lige nu ligger hun og kalder på mig og græder og ber om mælk, så det har hun selvf. fået MEN i en KOP og det er hun ikk helt tilfreds med,
flasken er jo hendes trøst og tryghed når hun ska sove
hun bruger ikk sut og har aldrig gjordt det, så nu er jeg spændt på hvordan natten kommer til at gå. håber hun snart falder i søvn..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha please lad det gå godt..
  • #1   15. sep 2008 nå jo selv om hun ikk bruger sut har hun fået en med for hun plejer at sys det er hyggeligt nok at ligge med den i hånden, og så har hun fået lidt stille musik med godnat sange smiley

  • #3   15. sep 2008 jeg holder også ved.. hun gav faktisk hurtigt op smiley så det er altid noget.. og jeg ka heller ikk andet end at holde ved for vi har smidt alle flaskerne ud smiley
    hun har ikk været så afhængi af flasken at hun vågnede for at få den fyldt op.. hun plejer kun at få den når hun ska sove, og så sover hun til jeg vækker hende om morgenen smiley
    med mindre hun drømmer noget hun ikk ka li så vågner hun men ellers har sovet igennem fra hun var 6 dage gammel så på det punkt har hun altid væres nem smiley

    så når hun nu sover tror jeg ikk på hun vågner i nat hun fik jo et glas med vælling inden hun blev lagt og så vil jeg stille gå over til at hun ka få en tår vand hvis hun er tørstig så vi kommer helt væk fra vællingen også.. nu for hun bare lige det sidste vælling vi har og så går jeg til alm. mælk og så vand efter en tid.. og så håber jeg på at når det er i hus så begynder hun forhåbentlig at spise sin aftensmad og ikk kun et par mundfulde og det samme med hendes morgenmad smiley

    vi vil jo gerne ha hende væk fra hende for vi prøver også at få en lille, og så vil jeg helst hun kommer af med den nu så vi ikk først tar kampen op når er lidt ældre for har den overbevisning om at jo længere de for flasken og sutten for den sags skyld jo svære blir det at få fra dem igen smiley

    og held og lykke til jer med sutten smiley


  • #5   16. sep 2008 det gik fint i nat. hun sov 45 min efter hun var lagt i seng. hun græd lidt efter flasken, og sagde hun var tørsdig så jeg gik jo op med noget vælling til hende men hun fik det fra en kop. men hun kaldte alligevel efter sin flaske.
    Jeg ka ikk vise hende en flaske der er i stykker, for for det første så har vi smidt dem alle ud inden hun kom hjem fra dagpleje igår, og for det andet så forstår hun ikk at man ikk ka bruge det selvom det er i stykker. hun er lige glad med det er i stykker, hun vil bare ha den..

    men det gik bedere end forventet hun har da også sovet i nat for hun var jo mæt da hun blev lagt i seng. hun manglede bare sin flaske at falde i søvn på smiley

    så nu må vi bare vente og se om det går lige så nemt i aften smiley


  • #6   16. sep 2008 Linea kom i seng kl.19.40
    og det går super godt hun har ikk brokket sig over hun ikk har fået sin natflaske smiley
    det er bare dejligt at hun ikk ligger og skriger lungerne ud smiley


Kommentér på:
puha please lad det gå godt..

Annonce