{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Erfaring med bearbejdning af angst... {{forumTopicSubject}}

Hej søde tøser,

Hvem af jer med angst, og bearbejdning af angst kan hjælpe mig?
Jeg er igang med at bearbejde noget angst jeg har, og går i kognitiv terapi. Det er rigtig godt og gav mig rigtig meget da jeg startede for lige godt en måned siden, men nu er det lige som om jeg er ved at falde i igen. :o(
Kan man få sådan nogle "down"perioder eller hvordan er det?

Jeg er startede arbejde for 3 uger siden og trapper stille og roligt op igen. Men jeg kan mærke nu hvor jeg skal arbejde 3 dage i streg i denne uge med 6 timer hver dag, så er jeg ved at få det skidt igen. Skal jeg evt se det som et tegn på at jeg skal passe på, og drosle lidt ned. Jeg har også en chef som i starten var meget samarbejdsvillig, men nu er der intet der kan lades sig gøre. Det fylder meget i mit hovede.

Kan I hjælpe - om ikke andet så bare sige at man sagtens kan have sådan nogle perioder hvor det hele bare kan ramle igen.

Knus Michele


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med bearbejdning af angst...
  • #1   14. jun 2011 jeg har det os i perioder, det kan komme ud af den blå luft, hvis et eller andet stresser mig eller går mig på. rigtig træls især hvis man lige er i en go periode hvor man ligefrem tænker at d aldrig får lov at komme igen.

  • #2   15. jun 2011 Du kan sagtens få "down" perioder.. Jeg har selv angst og har fået en del at arbejde med som har hjulpet rigtig meget.. Du skriver bare hvis du vil snakke lidt om det.. smiley

Kommentér på:
Erfaring med bearbejdning af angst...

Annonce