24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
baby svær a få til a sove.. {{forumTopicSubject}}
lasse har bare altid fra dag 1 været sååår svær a få til a sove han er præcis 6 md idag og det er overhovdet ikk blevet bedre ..
jeg har prøvet alt a tag noget a hans lur om dagen ,, prøvet a få ham til a sove lidt længre om dagen .. han er fyldt op med mad så han er mæt han har fået kost som oz andre siden han 5 md og sin nat flaske har altid væeret en kamp a få ham til a tag han afviser den totalt og hvis han tag den er det som regl med gråd ..
i starten trode jeg det var fordi han havde kolik men det har han jo ikk lidt a 3 næsten 4 md nu.. trode så han ikk ku li sin vælling men det er det samme hvis man kommer mme og det samme da jeg ku amme..
er godt nok ved a være godt og grundigt træt a det for han begyndre a pive ved 6 tiden og sover først ved 1930 20 tiden og der jeg som regl er alene med både line på 4 så står jeg som regl med to ungre som græder og hun laver ballade fordi hun når a blive så træt.. så alle råd vil blive taget med kys hånd..:=/
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
men takk for rådet :=) ham her er nr 3 så kan jo heller ikk sidde med ham til han sover.. meen må indrømme det er meget fristene a gøre det:=)
baby svær a få til a sove..