1.491 visninger
|
Oprettet:
Giver op. :( {{forumTopicSubject}}
Min lille dreng bestiller ikke andet end at græde pga. tænderne, og han vil ikke have bidering eller have kløet gummerne eller have en våd klud eller noget som helst andet.
Jeg kan ikke gøre andet end at lade ham skrige nu. Han får ovenikøbet noget på tænderne fra apotektet, men det virker bare slet ikke.
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
Men det er svært, når man selv begynder at hyle når han græder. Og far først kommer sent hjem. Så giver man bare op til sidst.
Jeg har "normalt" et rigtigt glad og tilfreds barn, der kun græder når han er sulten. Men når man så ikke kan gøre noget, puha en dårlig følelse jeg får.
Men ja, det er øv.
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
Tak for rådene piger, I gavner altså en del!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Dét hjælper..
Vi er/har været det samme igennem og dolodent er det eneste der virker her:)
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Min datter får flydende panodil, hvis tænder driller så meget at hun bare græder, og græder som du beskriver .. Og det forstyrre så hun ikke kan sove, og bliver dybt ulykkelig.. Og her har det hjulpet meget !,
- De 3 gange hvor det har været nødvendigt, er der gået en halv time, og så har hun sovet hele natten Så fat mod, og ring evt. til lægevagten hvis du føler dig i tvivl (:
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Det har jeg gjort med begge mine når de har fået tænder og det har været rigtig slemt...
Det er synd for både ham og jer at han er så ked!!!:(
God bedring med ham, håber du finder en løsning!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Men synes bestemt også du skal give ham panodil, hvis ikke det tager alt smerten, tager det i hvert fald lidt!
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Men mine er sååå vilde med det at de selv "suger" det ud jeg behøver slet ikke at trykke.,.:) haha
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 162
Giver op. :(