{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.916 visninger | Oprettet:

Hvor meget vokser fødderne? {{forumTopicSubject}}

Hej

Ved godt det er lidt individuelt fra barn til barn hvor meget deres fødder vokser.

Men hvor meget kan en fod nå og vokse på et halvt år?
Kom bare lige i tanke om basse evt. kunne ske og passe sine vinterstøvler til vinter ;o))

Hvad str. flyverdragt brugte I til jeres 2 årige?

Ved godt det er sommer, men er lidt nysgerrig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget vokser fødderne?
  • #1   24. jun 2011 Anabell er sommerbarn fra 2008. Hun brugte str. 92 i flyverdragt i vinters og str. 23 i støvler :o) Hun er nu kommet op i str. 24, eller det gjorde hun i foråret. Jeg køber gerne skoene til hende så hun kan passe dem en halv sæson ellers syntes jeg at de er for store til hende først :o)

• #2   24. jun 2011 Oliver kan kun bruge hans støvler og sandaler en sæson. Han blev 2 i januar. Så de vokser ca en str om året.

• #3   24. jun 2011 Tak for jeres hurtige tilbaremeldinger :o)

• #4   24. jun 2011 Altså vores dreng er fra sept 2008
    i vinters brugte han str. 86 i flyverdragt og har lige prøvet den på ham igen for at se hvordan str var om den skulle til salg, og han kan lige passe den nu så skal have en str større til vinter (str. 92)

Mht sko så har lillemanden tær fået vokseværk lige i øjeblikket. Han sprang fra hans adidas fra str. 23 til 25 på 3mdr. Han brokkede sig godt nok over at de var for små men jeg sagde ja ja og tænkte at sådan siger han når han vil løftes men ganske rigtigt vi mærkede efter og de var for små, selvom vi lige havde købt dem - dyr herre.

• #5   24. jun 2011 og det er samme slags adidas sko.

• #8   24. jun 2011 min brugte i vinter str 86 i flyverdragt og str 21/22 i støvler.! han er to.
    Nu er vi helt oppe i en slut fasen af 22 og i 23 smiley og 02-104 i tøj.
    det er jo meget forskelligt fra barn til barn.. jeg priotere at tøjet samt sko skal side korrekt, også er jeg ligeglad om jeg skal købe 5par på en season

• #9   25. jun 2011 Oliver er fra November 2008...
    Han brugte i vinters str 92 i flyverdragt og 24 i sko... Nu er han så rykket i en 25 i sko.. smiley

• #10   25. jun 2011 KLara er fra Januar 09 og brugte i vinters 92 i dragt men til sidst var den liiiige lille nok så der måtte vi bruge Viktors fra året før i 98..:)
    Hun brugte 25 i vinterstøvler! De har begge meget store fødder! hehe

Viktor vokser ca 2 str i flyverdragt hvert år og 4 str i sko om året..:)
    Dog står det lidt stille nu men det er vist meget godt for han bruger nu 30 og bliver 4 i august..:P

• #11   25. jun 2011 Frederic er fra sep 08 og han har brugte sidste år 92 i flyverdragt, eller rettere str 90 da didriksons kører med hele tal (80-90-100-110 mm)

Han har brugt str 23 i sko/støvler siden vinter '09. Vi måler hans fødder hver mdr.

Kommentér på:
Hvor meget vokser fødderne?

Annonce