{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

baby alarm nr 2? {{forumTopicSubject}}

vi har en super nova d5 tror jeg den hedder, den er vi rigtig glad for, vi bruger den hver dag til begge børnene (skiftevis), men nu er problemet at den lille er begyndt at sove ude i barnevogn og det gør storebror jo også, de sover samtidig til middag så vi mangler en babyalarm til den ene, hvad vil i anbefale for synes det er skørt at købe en super nova mere da det kun er i weekenderne når den store ikke er i dagpleje og det er jo nok kun ½ år frem, da den store så skal til at sove inde? så anbefal en baby alarm eller evt en walkie talkie til formålet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baby alarm nr 2?
  • #1   26. jun 2011
    Kan I ikke hører begge to i den samme alarm?? Hvis de alligevel sover samtidig, kan i så ikke stille alarmen så den opfanger begge to?? .. Og evt. skrue lyden op?? Det kan vi på vores super nova?

    Ellers har vi bare vinduet åben, i det gode vejr smiley


  • #3   26. jun 2011 man kan købe en ekstra super nova enhed til nogle 100 kr i babysam så man har 2 baby og en parent unit det kender jeg en del der gør...

  • #4   26. jun 2011 en ekstra super nova koster 650 kr. det ville vi nemlig også men så blev vi overtalt til neo nate så gav vi 1200 og har så to sæt nu for skal de feks passes hver for sig eller noget så mangler man jo et sæt mere. er overrasket over den alarm

  • #5   26. jun 2011 jeg er ikke interesseret i at de skal stå så tæt på hinanden at de begge kan gå i, de sover begge meget let og de skal jo helst sove så længe de kan hver, og ikke kunne vække hinanden. vi bor ude på landet og de står et stykke væk så skal ha 2, ved godt der er mange meninger om babyalarm, men jeg er altså mest tryg ved at kunne hører dem med det samme smiley vidste ikke at man kan købe en baby unit for sig selv, det kunne godt være en mulighed, vil jeg da lige undersøge.
    Neo Nate, har jeg aldrig hørt om hvad kan den hvis den koster 1200?


Kommentér på:
baby alarm nr 2?

Annonce