{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FERIE...
  • #1   28. jun 2011 Vores skumtrolde er 10 mdr ca. når vi har ferie..... Vi er far, mor og vores dejlige tvillinger.....

    Ønsker ikke telttur.... men gerne en hytte eller lignende....

    Gerne nær gode spisesteder, vandland, dyrepark og sådan....



  • #2   28. jun 2011 Vi skal til Langeland i uge 29 og 30. kæresten skal til Schweiz og løbe 79 km, og tager afsted onsdag i uge 30. Mine forældre har et sommerhus, hvor hele familien kan være. Men af hensyn til at Oliver skal kunne ligge i fred og sove om natten og i løbet af dagen, har de købt en campingvogn til os, som skal stå ude i haven lidt væk fra huset, som vi så kan have for os selv.

  • #3   28. jun 2011 Vi har valgt langeland fordi oliver kun er 6 mdr, og så elsker jeg bare at være dernede. Der er hverken vandland, dyreparker. det nærmeste vi kommer et godt spisested er min mors kødgryder, men de er til gengælt også gode. Det bedste ved langeland er der er hav, fred og ro.

  • #5   28. jun 2011 Det lyder da også super hyggeligt og lækkert.......

    Men for os må der gerne være mulighed for lidt ekstra underholdning.....vi skal bare os fire afsted......



  • #6   28. jun 2011 Hvad koster sådan en tur ca.? og ja hvad finder man på Bornholm ud over en fantastisk ø selvfølgelig.... smiley


  • #7   28. jun 2011 altså nu bor jeg i Ebeltoft, og her er altid mange turister.. der er mange ting man kan lave, både afslapning og aktiv ferie..
    Vi bytter hus med nogle venner et par uger her over sommeren, og de er rigtig glade for byen,..


  • #10   28. jun 2011 Ebeltoft er FANTASTISK. Tæt på vand, gode spisesteder og der er 2 dyreparker tæt på.

    Har holdt ferie i Ebeltoft 3 gange, og det var super godt.


  • #11   28. jun 2011 Blåvand er også rigtig lækkert og med mulighed for at lege hytter.. smiley Der er i hvert fald en zoo, mere nåede jeg ikke at se, var der kun en enkelt overnatning.. smiley Men der var vist også vandland.. smiley

  • #12   28. jun 2011 Jeg leger lidt med tanken om,at tage et par dage på bondegårdsferie. Der er et par steder, hvor man ikke behøver at være der en hel uge, det rækker pengepungen nemlig ikke til.
    Der vil være en masse for Liam at lave og opleve, også er jeg fri for, at skal bruge en kvart formue på entre rundt omkring.
    Desuden regner jeg med, at jeg kan få lov til at låne min søster og svogers sommerhus i et par dage (= koste gratis), men det skal heller ikke være i længere tid, for det ligger i et område, hvor der er temmelig langt til ALT, så det skal bare være et par hyggedage.


  • #13   28. jun 2011 Vi låner mine forældres campingvogn i uge 28. De er fastligger, så den er stillet op og den står et rigtig skønt sted, på hejlsminde camping. Vi gjorde det samme sidste år, og ungerne nyder campinglivet.
    Der er swimmingpool, havet og en masser forskellige oplevelser i området.
    Vi rejser om vinteren i stedet for når det er møgvejr her dk.


  • #14   28. jun 2011 Tusind tak for alle jeres input - keep them coming smiley

    Vi bliver også i DK måske rejser vi ud til efteråret/vinter.... nu må vi se...

    Ebeltoft - lyder interessant - hvor kan man evt bo - campingpladser?


  • #15   28. jun 2011 Mor til: ja altså, der er campingpladser med hytter, der er MANGE rundt i området.. Vibæk strand camping er nok den bedste, men også den dyreste.. der er både pool osv. og det ligger tæt på strand og by.. Ellers er der vandrerhjemmet...
    Har I ikke noget imod at bå lidt uden for byen, så er Dråby strand camping et godt alternativ, det ligger helt ud til stranden, også med hytteovernatning, det er relativt billigt.. men det ligger 3-5 km uden for byen...
    Der er også mange hoteller, og mulighed for rivat indkvartering og sommerhusudlejning.. Så det er helt op til jer selv, og hvad I er til..


  • #16   28. jun 2011 men af aktiviteter ved ebeltoft kan nævnes:
    Ree Park, det tager ca 15 min i bil at komme dertil fra centrum
    Skandinavisk Dyrepark, også ca. 15 min i bil
    Djurs Sommerland, ca 30 min i bil
    Randers Regnskov ca 40 min i bil
    Kattegat center, ca 30 min i bil
    Mols Bjerge, ca 15 min i bil

    I selve byen:
    Fregatten Jylland
    Glasmusset
    Byvandring i den gamle bydel
    Ture på stranden, vi har vel 5-7 forskellige strande i nærheden, der hver især giver en bestemt oplevelse, fx børnebugten ved færgehavnen, der kan man gå ca 1 km ud, og stadig kun stå i vand til navlen ved lavvande
    svømmehallen (men det er godt givet ud at køre den halve time til Grenå og gå i badeland der i stedet)
    Og ellers er her bare skøn natur til alle sider


  • #17   28. jun 2011 elsegårde camping ved ebeltoft er skøn. elsker ebeltoft smiley

  • #18   28. jun 2011 det så hyggelig og sidde inde i gågaden om sommeren og få en is og sidde og hører vægterne synge

  • #19   28. jun 2011 åh ja vægterne, men når man hører dem 4 gange om dagen over hele sommeren, så har man faktisk fået nok smiley de går lige forbi vores vinduer og synger.. charmerende i længden.. nej... smiley

  • #20   28. jun 2011 nej kunne godt forestille mig hver dag men sårn en gang imellem og sidde på trappen ved det gamle rådhus smiley

Kommentér på:
FERIE...

Annonce