6. jul 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
pædagogerne sov {{forumTopicSubject}}
ej nej nej. victor er i gæstehus i disse dage fordi hans dp er syg, nå men gæstehuset ligger i en bygning hvor der også er legestue, indretningsmæssigt er det lidt svært at forklare, men gæstehuset og legestuen har køkken sammen så det ligger sådan ca i mellem dem.
jehg træder så ind i køkkenet og så sidder der en lille pige mutters alene i køkkenet og alle døre er lukket!!!!
jeg vil skyde pigen til at være et sted mellem 8 til 10 mdr og hun sad bare der helt alene
jeg tager hende så på armen og går ind i gæstehuset og siger hun sad der ude alene og at alle dørene var lukket, pædagogen blev meget overrasket og flov, men det viser sig så at hun hører til i legestue afdelingen.
hvad sker der lige for det? jeg var gået AMOK hvis hvis det havde været mit barn der sad der helt alene:(
jeg sys det er så ubehageligt jeg mener de må sku da ku se at der mangler et barn! og det var altså kl 16 jeg hentede ham og der er de fleste børn jo blevet hentet, så der burde de da have nogenlunde styr på det.
man går jo ligesom udfra at ens børn er i trygge hænder, når man aflevere dem i dp,vuggestue,børnehave osv.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 3 Emner: 25 Svar: 565
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
pædagogerne sov