{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.834 visninger | Oprettet:

Gylper - tuder - vil ikke spise :( {{forumTopicSubject}}

Piger nu må i sq lige hjælpe mig, jeg er lige ved af hoppe ud af min go'e skind!

Min datter på 1 mdr, er begyndt af gylpe ekstremt meget den sidste uge, får sp ud som siger alt er fint mm.
Men de sidste to dage har hun gylpet KONSTANT når hun har spist. når hun er sulten voldtager hun sin hånd & græder, når vi prøver af give hende mad bliver hun sindsyg ked af det & bare græder, vi kan på ingen måder trøste hende smiley

Jeg har prøvet ALLE flasker, der er ingen der dur s;
Idag har hun spist 120ml, & kastet det hele op, igen nu er hun rigtig ked af det & har været det hele aftenen, intet hjælper.. & hun vil igen ikke spise.

HVAD SKAL JEG GØRE????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gylper - tuder - vil ikke spise :(
  • #1   8. jul 2011 min gylpede os konstant, men så længe de tager på, er der ingen bekymringer, ud over dem vi giver os selv smiley
    DU må holde ud, og give hende mad, før hun kommer derud og når at blive så sulten, ved ik om hun har været ammebarn, så skal du jo lige lade hende vende sig til flaske, evt kan du give hende mælk i en lille engangs sprøjte, eller du kan give hende i en lille medicin kop,.!
    Hvis hun kun har fået 120 i dag skal hun jo have mere mad.! og må være ektrem sulten smiley
    Håber du løser det.!
    Kram herfra.

• #4   8. jul 2011 hun har både fået flaske og blevet ammet, stoppede med af amme da hun var 10dage.
    desværre har jeg ingen vægt smiley - sprøjten er prøvet men det kan hun slet ikke styre, hun bliver endnu mere ked af det smiley vi er blevet anbefalet kun af give små måltider så det ikke kommer op igen, men det gør det desværre smiley

• #6   8. jul 2011 prøv og give hende enfamil mme, det er til gylpebørn. det er lavet sådan så det stiver lidt i maven når det kommer ned i mavesækken, så hun ikke gylper.

• #7   8. jul 2011 jeg blev anbefalet at give alm mængde mad, og det stod bar ud i en kæmpe stråle efter. men mit barn var glad og tog på.!
    Hvis hun gylper uanset hva, ka det så ik være den erstatning du giver `??

• #8   8. jul 2011 Ring til lægevagten. Måske henviser de dig, eller kontakter H1.
    Hvis hun er sulten, men ikke vil spise, og når i har fået lidt i hende kommer det retur. Synes det kan lyde som reflux, og når de har kastet op, svier det i halsen, og så gør det ondt at få mad ned.

• #9   8. jul 2011 sådan nogle dage har vi os haft - vi fik at vide det hele ser meget fint ud - vægten er fin.. de græder måske fordi de er så trætte at de ikk kan overgive sig til søvnen. eller fordi dde er sultne osv.

jeg har idag haft 2 børn som stadig gylper - men har sovet og spist perfekt. vi var til zonedimmer igår og så idag har jeg givet mad hver 4 time og de har sovet næsten alle de andre timer.

• #10   8. jul 2011 ville også ringe til vagtlægen, hvis det fortsatte weekenden over, og hvis de ikke vil gøre noget, så egen læge eller sp.

Min datter gylpede vanvittigt meget, virkeligt så vi tænkte, at der da ikke kunne være noget tilbage i maven, men hun var glad og tilfreds, altså ikke som du beskriver. Hun havde taget 400 gram på på en uge, da sp´en tjekkede hende, så manglede jo bestemt ikke noget, hun fik simpelthen bare spist for meget. Men lyder jo mere til, at dit barn er sulten.

• #11   8. jul 2011 Hvilken mme bruger du?

• #12   9. jul 2011 hvor meget har hun afføring ?

min datter gjorde det samme pga forstoppelse, og det resulterede i 2 indlæggelser på børne afd fordi lægen ikke vidste hvorfor.

så jeg ville helt klart ringe til vagtlægen og fortælle hvordan det står til, hellere ringe, så de kan bedømme om den lille skal til undersøgelse derinde eller om de "bare" vil give dig nogle gode råd weekenden over til du kan kontakte egen læge.

• #14   9. jul 2011 jeg tænker mavemundsforsnævring .. Har hun meget mund vand ? Kommer ikk rigtigt af med noget og som om tungen er for stor ?

• #15   9. jul 2011 Hun har ok normal afføring, fra igår jeg lavede indlæget har hun skidt to gange, først gang halv hårdt & anden gang vand agtigt?
    Hun får lige pt Nan, men har fået Grøn Syrnet Allomin smiley & har prøvet de der færdig blandede brikker..
    Gab en lang nat & nu starter det hele igen... kan man tillade sig af ringe til SP på en lørdag?

• #16   9. jul 2011 har du også prøvet et andet suttehoved...
    sikke noget træls noget for den lille prinsesse

• #17   9. jul 2011 Her hjalp grøn allomin syrnet, men ellers kan du prøve Nan Ha som også er mild mod maven

• #18   9. jul 2011 når vi havde det problem gav vi lidt lunken kamillete først så det lindrede halsen og så lidt brystmælk. hvis du giver modermælkserstatning så er det bare det du giver.
    jeg ville være lidt nervøst omkring allergi, så prøv noget af det på brikker, kan ikke huske hvad det hedder. og så vej dit barn jævnligt så du kan følge med i om det taber sig.

• #19   10. jul 2011 Ofte syntes man det virker til at være utroligt store mængder der kommer ud af de små efter de har spist, men er i mange tilfælde ikke så voldsomt alligevel. 100 ml vand hældt ud på et bord eller et gulv, fylder meget mere end man lige regner med. Jeg syntes du skal snakke med egen læge i morgen. Men hvis hun ellers er okay frisk og har våde bleer (behøver ikke være afføring) så tror jeg ikke der er grund til panik.

• #20   11. jul 2011 Michelle : vi er indlagt smiley oprettede en update igår tror jeg det var smiley

Kommentér på:
Gylper - tuder - vil ikke spise :(

Annonce