15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
UPDATE (: {{forumTopicSubject}}
Jeg oprettede dette emne den anden dag omkring min datter gylpede grad & ville ikke spise.
http://www.babygalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=55244
Jeg ringer til lægevagten igår morges der kunne jeg bare ikke mere, hun havde grædt i 3døgn, ikke spist & når hun så spiste kom det op. Vi kommer ind & han kigger på prinsessen & siger så det ligner " Mavemundsforsnævering" så vi blev sendt på børneafdelingen H1 - vi bliver indlagt igår den 9/7 kl halv 11.
Vi venter nu på en læge, & der går bare lang tid, lægen kommer hun er super sød! Hun kigegr på min prinsesse undersøger & alt det man nu skal & siger hun næsten er 100% sikker på det ikke er det! men det simpelthen er hendes bugevæg der er for tynd der gør udslaget, & fik afvde børn på MME SKAL have aff. hver dag, & det har min prinsesse ikke haft, så det nok var en forstoppelse.
Vi får desværre os afvide lægen finder en mislyd på hjertet, så vi venter på vi skal have scannet hendes hjerte for af se om det er noget slemt eller ej.
Lige nu venter vi på stuegang så vi kan finde ud af om de vil beholde os eller om vi skal komme ind imorgen til den scanning, hold op tiden er lang!
Lige en " lille " opdate herfra God dag piger (: HUSK LIGE & NYD DET FANTASTISKE VEJR NÅR VI ANDRE IKKE KAN
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Vi er bestemt i de bedste hænder så selvf finder de ud af hvad der er galt
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 106
maj 2009
Håber & ber til det bare er en meget stor forskrækkelse prinsessen har givet os
maj 2009
Men tak
UPDATE (: