{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Ikke nok jern? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser

Her den sidste stykke tid har jeg følt Malthe har virket mere træt end normalt.. Han sover de lure han skal, sover os en fin længde og sover igennem om natten, så man skulle ikke tro det var søvn han mangler smiley

Han virker mere pylret og bliver hurtigt træt, selvom han lige er vågnet fra hans lur, og der går ikke længe før han viser træthedstegn.. Hmm, jeg tænker om det er fordi han ikke får nok jern, og vi måske skal begynde med noget jerndråber som tilskud?

Håber I kan hjælpe, måske I har prøvet det samme? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke nok jern?
  • #1   15. jul 2011 Hov han er 8mdr smiley

• #3   15. jul 2011 Nej, det gør han ikke.. Har vi ikke fået af vide han skulle, når han får D-dråber? smiley

• #5   15. jul 2011 Hmm min søn får d-dråber tvivler på de må få vitaminpiller endnu, det kan de jo få galt i halsen.

Mht. at han virker træt, kan det vel muligvis være et tigerspring han tager det kan de godt være mere trætte af..
    Ellers ville jeg lige vende det med lægen, har selv en dreng med lav blodprocent så derfor kan han godt være meget træt nogle dage.

• #7   15. jul 2011 jep men nu spurgte du jo om han fik vitaminpiller...

• #8   15. jul 2011 jeg husker også sådan en periode og jeg tror det er meget normalt. spiser han varieret? og har farve i kinderne? er nysgerrig og med når han så er frisk? så tror jeg ikke du skal bekymre dig. MEn er han træt og ugidelig hele tiden bleg og sådan ville jeg bekymre mig..

• #9   15. jul 2011 Okay tak for svar piger smiley

Marianne: Han er ikke bleg, tværtimod smiley Han spiser ALT hvad der blir serveret for ham, og har altid spist en del for hans alder, og han pludrer, leger og sådan, altså når han ikke lige er træt smiley Og så er han ekstremt obs på andre ting/personer, han kan sidde og fokusere i lang tid på noget..

Men tror lige jeg vil vende den med lægen, det kan jo være han har en lav blodprocent, ligesom sin mor smiley

• #10   15. jul 2011 Sofie fik jern fra hun var 8 mdr. da hun var meget træt og sove rigtig mange timer. Jeg snakket bare med lægen om det, og han sagde jeg skulle give hende jern.
    Min SP sagde også at det ikke kunne skade at prøve det.

Kommentér på:
Ikke nok jern?

Annonce