{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

nr 2...ved ikk. {{forumTopicSubject}}

ja Danni er et ½ år nu smiley jeg har da tænkt på baby nr 2 men ikke noget jeg har lyst til som sådan. jeg ved min kæreste gerne ville ha 3 og jeg har sagt KUN 2. emn som det ser ud nu, har jeg ikke lyst til at få flere børn. min søster var på besøg og sagde : I skal vel ha et barn mere senere, svarede det ved jeg ikk.. måske, nå ok sagde hun så, det skal i så, jeg sagde at jeg ved det ikke, jeg har ikke lyst til flere, hun sagde ej han skal altså ikke være enebarn det er synd og jeg blev ked og sagde så helt ærligt må jeg nu ik selv bestemme om jeg vil ha flere børn eller ej, det er sgu da mig der skal være gravid og min krop der forandres endnu en gang og mig der skal føde. jojo men hun sys stadig det ville være synd. min forlovede sagde ingenting..jo en kommentar og det var han danni ville blive forkælet i så fald..

efter det var jeg ked resten af dagen. jeg har ikke lyst til flere børn. måske kommer det en dag, jeg elskede da min gravide mave, men har ik lyst til at udsætte min krop for det igen, og jeg nyder min søn... jeg er bare lidt nede over det også da jeg vil ha nr 2 når han er ca 3 år, det var planen men det føler jeg slet ikke for mere. jeg har nok i ham.

andre der har det sådan? føler mig bare alene om det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nr 2...ved ikk.
  • Julie K
    Julie K Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
    #1   23. sep 2008 Min den store var seks år før han blev storebror - og jeg skulle i de mellemværende år BESTEMT ikke have flere børn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Faktisk skulle jeg slet ikke have flere. .o)

    Jeg nappede så en enkelt mere. Det er helt forståeligt sådan som du har de og det er jo ikke noget du behøver beslutte her og nu. Se tiden an. Og det er ikke SYND for børn at de er enebørn :o)

    Og når det er sagt , så synes jeg personligt også der er forskel på at være et par med et barn og lige pludselig ha to børn. Den kom lidt bag på mig må jeg indrømme.


  • #3   23. sep 2008 dejligt at andre også har eller har haft det sådan. der er 7 år mellem min storesøster, mig og min lillebror så vi har ikke haft den store glæde af hinanden. vi har da leget lidt sammen, men ikke meget. jeg sys heller ik det er synd at bli enebarn. han vil få nok opmærksomhed og legekammerater hvis det var... og sys det er træls at familien på begge sider kommer med spørgsmål allerede !
    min svigerinde har en dreng på knap 2 år og der er hele familien og hendes kærste efter hende med hvornår nr 2 kommer..hun har så sagt dato på hvornår hun vil begynde, men sys bare det er utroligt så meget familien skal blande sig i det.


  • #4   23. sep 2008 jeg sys det er noget du selv skal afgøre. det er os for tidligt at tænke på det nu. 3 år i mellem er en fin alder. men hvis du ik føler for et barn mere, skal du ik tvinges til det jo

Kommentér på:
nr 2...ved ikk.

Annonce