{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Sover rigtig meget? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg er lidt i tvivl omkring søvn. Min dreng sover hver aften fra kl. 20 til 8 næste morgen, får flaske og sover til halv 10! Og i løbet af dagen sover han omkring 3-4 gange hvor han tager en time og nogle gange mere. Han er 5 måneder gammel nu. Synes I det er for meget? Jeg er selv i tvivl, jeg synes nemlig det er rigtigt meget!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sover rigtig meget?
  • #2   28. jul 2011 Det gør han. Han spiser så næsten også hver anden time i øjeblikket, fordi han vokser ekstremt hurtigt i længden.

  • #4   28. jul 2011 Tro mig, det kan jeg ikke. smiley
    Han bliver så tosset, og overtræt at han ikke gør andet end at skrige så.
    Jeg kan sagtens prøve, men jeg tror ikke det lykkes. smiley


  • #6   28. jul 2011 alså når han vokser og specielt når han spise så vil jeg ligge hovdet på blokken på han stor trives.. ellers plejer de a næget a spise eller holde øjn kontekt ..

    de kan sagse selv regulere deres behov for søvn i den aldre.. nyd det om ikk så længe så gider han sku ikk det mere:=O så bliver han 6 7 md og der kommer tænder og tiger spring i det hele taget kan de opføre sig temmelig meget anderleds ind de plejer .. faktis helt omvendett

    og de vokser jo og lære mens de sover.. :=O


  • #7   28. jul 2011 Lad ham sove når han er træt.
    Jeg synes ikke der kommer noget godt ud af at holde dem vågne og trække dem, heller ikke selvom det er godt at ha en rutine..


  • #8   28. jul 2011 ellers kan vi da bytte har en på 8 md han har sku aldrig rigtig brug sin tid på a sove som sine søskende ha ha..

  • #9   28. jul 2011 Han er sindssygt god til at holde øjenkontakt, det har vi fået ros for. smiley
    Okay, så må han jo have brug for det søvn! smiley

    Liane: Haha, sådan er det engang imellem. smiley Vi kommer nok også dertil, hvor søvn bliver en by i Rusland! smiley

    Men tak for jeres kloge ord, endnu engang!


  • #10   28. jul 2011 han har det godt.. ingen tvivl om det..:=O s

  • #11   28. jul 2011 Så længe han trives - og det lyder det bestemt til.... Så lad ham endelig sove alt det han har brug for...

  • #12   28. jul 2011 Så længe han melder sult - vokser og ellers trives, så nyd det og lad ham sove...

    Det lyder til han er i et 'spring' enten apetit eller udviklings...

    Får han kun flaske? Grunden til han spiser så ofte kan også være fordi han er sulten og måske ville have godt af lidt mere mættende mad...

    Vi er selv velsignet med en dreng der sov igennem fra 1. nat, uden at vågne. På barsels afd var der delte meninger til hvad vi skulle gøre, men vi valgte at lytte efter den der sagde at vi skulle lade ham sove...

    Tror vores/hans natteroderi kan tælles på 2 hænder og han bliver 3 år lige om snart. Han sover stadig op til 16-17 timer i døgnet.


  • #13   28. jul 2011 Nej, han får næsten mere grød/frugtmos end flaske lige pt. fordi han er så stor. Så sp siger, at han skal have grød når han vil, fordi han bliver ikke mæt af flaske mere.
    Så den del har vi styr på. smiley


Kommentér på:
Sover rigtig meget?

Annonce