{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Abort :o( {{forumTopicSubject}}

Jeg er desværre kommet i den uheldige situation at jeg er blevet gravid på p-piller (er ca. 3 uger henne) og jeg skal have en abort. :O( Min kæreste og jeg har snakket det grundigt igennem og er blevet enig om at denne beslutning er bedst for os og vores 6 mdr. gamle søn. Jeg er først ved komme i bedring med hensyn til min fødselsdepression og den medicin jeg får er ikke sundt for et foster. Men hold op hvor har jeg det skidt over dette... Er der nogle som har nogle erfaringer med dette sværer valg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abort :o(
  • #2   28. jul 2011 Nej det føles som et mareridt. Min hjerne ved godt at det ikke er mulighed at få et barn mere nu pga. min søn er en følsom dreng pga. han er født for tidligt og pga. jeg stadigvæk ikke er helt psykisk ovenpå. Men mit hjerte siger det modsatte. Jeg har ikke lavet andet i går og i dag end at græde... :o(

• #3   28. jul 2011 Puha kender den følse.. MEn tænk posetivt, at du gør det for din søns skyld og ikk mindst for din egen skyld.

Stort kram til jer, det har i hvist brug for smiley

• #5   28. jul 2011 Bine: Lige det samme som jeg ville have sagt :o)

• #6   28. jul 2011 Hei..

Jeg har også prøvet det.. Jeg blev gravid efter ca 3 mdr efter jeg smid pillerne og det var bare lykkes gang smiley men jaa så kom man til scaning (ca 8,5 uge henne ved privat i århus) for vi var så nysgeri om der var liv i maven.. Vi glædede os til at se vores lille baby..

Jeg lå på scaningting og så med på skræmen og så den lille klup der smiley neej hvor er det bare et skønt syn og så og de følelser der komemr op i en.. vi blev begge så glade :), mens vi så baby kom hun men en fårlig nyhed.. hun kunne ikke se hjertebanken og om jeg var sikker på jeg er 8,5 uge hen.. og det var jeg.. da jeg fik beskeden gik mit hjerte i trykker og blev så ked af det.. det var så forfærdeligt.. men måtte holde tårene inde indtil vi var i bilen igen.. nej den følelse som gik igennem mig.. smiley var så ked af det og græd og græd..

Så jeg ringe det til læge og fik taget blodprøve.. første blod prøve vidste fint, men andet var mindre godt.. så der fandt vi ud af fosteret ikke voksede ordenligt.. Var så ked af det og jaa stor tudet.. det var hårdt..

det er ikke sjovt og gå igennem.. men som læge siger er det almindelig for kvinder, men (som jeg tænkte) hvad hjælper det mig nu.. specielt når man er ked af det...

så jeg kom på medicin behandling - hjælp ikke.. Så skulel jeg ind og have en udskrabning..

Men kæresten og mig har snakket om tingene og vi er i gang igen.. men joo har stadig en masse tanker om jaa jeg kunen ha mave på.. hvorfor skulel det lige ske for mig.. hvad gjorde jeg galt osv osv.. men joo det er også svært når alle ens veninder også bliver gravide, eller er eller skal føde eller har født.. det er hårdt.. hvor jeg kunne født til okt..

og et spørgsmål.. hvordan kan man slippe for disse tanker..?

• #7   28. jul 2011 Er ked af det på jeres vegne... forstår så godt at du ikke har det godt med det.

• #8   28. jul 2011 Det gør mig ondt =o( Jeg ville godt nok også være ked af det hvis det var mig!

• #9   28. jul 2011 det gør mig ondt, meeen det jo dit eget valg smiley jeg havde aldrig gjort det, det er ikke lige min kop te, og også bare mht sin psyke bagefter smiley

• #10   28. jul 2011 Jeg er simpelthen sønderknust. Selvom jeg ved at det er det bedste for min psyke og Mikes skyld. Og min lægen siger at mit antidepressiv medicin ofte giver forskellige skader på et foster. Men hold op hvor er jeg ked af det. Jeg har grædt så meget at mine øjne er total hævet og røde. Jeg har simpelthen verdens dejligste og støttende kæreste....

Kommentér på:
Abort :o(

Annonce