14. apr 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
andre der har erfaring med hvalp og baby? {{forumTopicSubject}}
Hejsa piger min kæreste har "fået lov" til og få hans drømmehund, en lille dejlig boxer/labrador blanding, den er behagelig og har et roligt sind, den er 10 uger idag hvor vi skal hente den. Jeg har haft mine forbehold, for vi har en søn på lidt over 4 mdr, og jeg ved ærlig talt ikke om det kan gå sammen? der er jo dælme mange forbehold vi skal tage, legetøj skal væk når vi sover, hele tiden sige nej hvis den kommer for tæt på bebse (det bliver jo en stor hund og han kan jo ikke selv sige fra.) nogen der har succes historier med samme situation? og hvilke ord kan man eventuelt bruge til og sige nej til hunden, så bebse selv og nemt kan sige fra når han begynder og "snakke" lidt. har tænkt på a a.
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
I skal ikke lære jeres barn at sige fra overfor en hund, det er jeres opgave.
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
Men vil sige at det er ikke hvalpen i skal begrænse( jo hvis den er vild self) men derimod barnet, nu ved jeg godt at han/hun kun er 4 måneder men luge pludselig begynder det at gå stærkt og så bliver barnet opmærksom
På hunden, det er godt at de vokser op sammen.,, men men men jeg vil sørge for at barnet ikke går til hunden! Allerede nu! For så lære han/hun at det er okay at snakke med hunden, men kun når den kommer til barnet!
Josephine har kun lært ae ae, og så ligger hun nogen gange hendes hovede på Gingas ( vores hund) ryg og siger aae;0)
Og det er for mig acceptablet,, men jeg vil personligt aldrig lære mit barn at det er okay at kramme en hund, da denne kan føle sig fanget!
Og når det kommer til at lære børn at omgås hunde bliver man nød til at tænke på at det ikke bare er vires egen hund barnet måske skal kunne omgåes. Men også andre hunde som måske ikke har noget imod børn bare de ikke jagter dem osv;0)
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Nu mener jeg så heller ikke at det med at få hund er noget man bare springer ud i, for hvad så hvis det ikke går? Det er jo et levende væsen :o)
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
Det er bare min holdning til tingende;0)
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
mar 2008
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
mar 2008
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
De er blevet de BEDSTE venner. De elsker hinanden så højt .. De leger sammen hver dag, og er sikker på det er det bedste vi har gjort for både Ea og Bailey ..
De er helt sikkert venner for livet.
andre der har erfaring med hvalp og baby?