23. jun 2009 Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
ih ha hvorfro skal der altid være problem (samvær) {{forumTopicSubject}}
ja min papdatter har nu været på ferie i 14 dage hos sin mor. og de havde nyt det sammen. men der er bare altid problemer når der skal være samvær. så er faderen ik hjemme når hun kommer og aflevere og det moderen sur over skønt der ligger en aftale om at hun skal aflevere søndag mellem 17-18 men hun kommer altid en del timer før og indformere os ik om hvornår hun kommer. moderen er så sur over at hun ik får passende tøj med hjem. men hun betaler heller ik børnebidrag og kan derfor ik forlange at få tøj med hjem. hun køre dog så begge veje ved samvær. men ved samværsaftaen blev det besluttet at hun gerne ville køre begge veje samt selv sørge for tøj ved weekend samvær.
ihh jeg kan blive så irriteret over at hun altid skal gøre vrøvl hver gang. hun har jo selv bedt om at det skal være sådan..
nu overvejer min kæreste så at søge om børnebidrag fra moderen og så vi sender tøj med. men vi er bare bange for at det ik løser de problemer der måtte være.
vi har snakket med amtet i dag tlfnisk og de mente det var bedst at hun betalte børnebidrag for så var der ik så meget at diskutere. for så var det jo min kæreste der bestemte hvornår hun blev hentet
jaa ved ik lige hvad jeg ville med dette her indlæg havde vist lige brug for lidt luft.
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
hvis hun betalte børnepenge skulle vi sende tøj med og køre en af vejene.
men da de lavede samværsplan skrev de begge under på at moderen kørte begge veje og så ik betalte børnepenge, men at hun så os selv skulle sørge for tøj.
jun 2009
men jeg tror bare ik det løser problemet at hun betaler børnepenge for hun er sådan en der skal lave problemer om alt.
og det bare så træls
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jun 2009
jun 2009
og ved at han så skal hente om søndagen. kan han jo bare sige det bliver mellem 17-18 da det der aftalen er fra amtet. så ved at hun betaler børnebidrag og vi skal dele kørslen gør det det lidt mere nemt for os da vi bedre kan holde os til de aftaler der er.
jun 2009
ih ha hvorfro skal der altid være problem (samvær)