{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

ih ha hvorfro skal der altid være problem (samvær) {{forumTopicSubject}}

ja min papdatter har nu været på ferie i 14 dage hos sin mor. og de havde nyt det sammen. men der er bare altid problemer når der skal være samvær. så er faderen ik hjemme når hun kommer og aflevere og det moderen sur over skønt der ligger en aftale om at hun skal aflevere søndag mellem 17-18 men hun kommer altid en del timer før og indformere os ik om hvornår hun kommer. moderen er så sur over at hun ik får passende tøj med hjem. men hun betaler heller ik børnebidrag og kan derfor ik forlange at få tøj med hjem. hun køre dog så begge veje ved samvær. men ved samværsaftaen blev det besluttet at hun gerne ville køre begge veje samt selv sørge for tøj ved weekend samvær.

ihh jeg kan blive så irriteret over at hun altid skal gøre vrøvl hver gang. hun har jo selv bedt om at det skal være sådan..

nu overvejer min kæreste så at søge om børnebidrag fra moderen og så vi sender tøj med. men vi er bare bange for at det ik løser de problemer der måtte være.

vi har snakket med amtet i dag tlfnisk og de mente det var bedst at hun betalte børnebidrag for så var der ik så meget at diskutere. for så var det jo min kæreste der bestemte hvornår hun blev hentet

jaa ved ik lige hvad jeg ville med dette her indlæg havde vist lige brug for lidt luft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ih ha hvorfro skal der altid være problem (samvær)
  • #2   1. aug 2011 nej ik med mindre der er særskilte aftaler som vi jo har på skrift. moderen køre begge veje ved samvær og betaler så ik børnepenge. men skal så os selv sørge for hun har tøj til datteren.

    hvis hun betalte børnepenge skulle vi sende tøj med og køre en af vejene.

    men da de lavede samværsplan skrev de begge under på at moderen kørte begge veje og så ik betalte børnepenge, men at hun så os selv skulle sørge for tøj.



  • #4   1. aug 2011 trine: vi har nu erfaring med det plejer at gå rimeligt hurtigt i amtet. men kæresten, mig og hans eks har os brugt utrolig meget tid der inde i de 3år jeg har været sammen med min kæreste.

    men jeg tror bare ik det løser problemet at hun betaler børnepenge for hun er sådan en der skal lave problemer om alt.
    og det bare så træls


  • #5   1. aug 2011 træls det skal være sådan hele tiden...her bliver der ikke sendt tøj med medmindre hendes far ber om det men han har så også selv en garderobe til hende....får dog med hvis der er noget han mangler.....er utroligt glad for vi har klaret det hele uden amtet, for efter hvad jeg ofter kan læser her er der mange der skal bruge meget tid på at gå og spekulere på diverse problemer....håber i finder en løsning i alle har det godt med

  • #6   1. aug 2011 vi har så altid mailet til dem. og når vi har bedt om møder ja så er det inden for 4 uger

  • #7   1. aug 2011 linda: hun bliver hentet af mor om fredagen i børnehaven efter kl 12. og så er der en fast tid hun skal være hjemme på om søndagen og det er mellem 17-18. men hun kommer altid på andre tider. og hun forventer bare min kæreste er hjemme selv om hun ik giver besked om hun kommer før...

    og ved at han så skal hente om søndagen. kan han jo bare sige det bliver mellem 17-18 da det der aftalen er fra amtet. så ved at hun betaler børnebidrag og vi skal dele kørslen gør det det lidt mere nemt for os da vi bedre kan holde os til de aftaler der er.


  • #8   2. aug 2011 linda: hun brokker sig over alt. så jeg tror heller ik det er løsningen at hun betaler børnebidrag. men man kan jo da forsøge

Kommentér på:
ih ha hvorfro skal der altid være problem (samvær)

Annonce