{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.374 visninger | Oprettet:

Jakker i graviditet? {{forumTopicSubject}}

hvad gjorde i om vinteren eller gør med jeres maver? alle jakker er jo taljesyet så de går indad i taljen men de bør jo i dette tilfælde gøre det modsatte.

Har været inde i Mummi og prøve nogle Mama licious ventejakker men svømmer ærlig talt for vildt i deres mindste størrelser af jakker. Havde ellers set en i deres blad jeg bare MÅTTE eje og gik og ventede på de fik dem hjem men ligner Luna fra Bamse og kylling i dem alle

så kan det ikke lade sig gøre at man kan finde en et andet sted? det er jo snart ved at være tiden med sådan en

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jakker i graviditet?
  • #1   25. sep 2008 Jeg er så langt henne nu at jeg ik gider ofre penge på en ny jakke. jeg har lidt svært ved at lukke min vinterjakke, men det må jeg lærer at leve med indtil den 9 okt

• #3   25. sep 2008 Jeg har købt den sorte uldfrakke fra mamalicious.. Min mor siger godt nok at jeg ligner et telt i den, men nøøj hvor er den dejlig.. Bare et par små justeringer i et par syninger der skulle klippes op og nu er den lækker.. smiley

• #5   25. sep 2008 ja jeg var sto rlige her til vinter, og købte bare en lang jakke der var stor nok i hog m

• #6   25. sep 2008 Alm jakke? Ha jeg må le smiley
    Jeg har termin 5. februar - dagen før. Og jeg kan da så bestemt ikke være i nogen som helst jakke. Jeg har købt en Mama Licious jakke på Trendsales, som jeg skal hente på posthuset idag - meget spændt.

Sidste gang fandt jeg en alm jakke som jeg kunne være i (termin juni) men det har jeg opgivet denne gang. Dog synes jeg at mange modeller er skåret lige under brystet og giver lidt plads til maven. Hvis man bare leder længe nok finder du måske en der passer :S Ellers må man vel leve med et telt?

• #7   25. sep 2008 De har faktisk en i føtex som jeg gerne vil have den er facon syet men syet med dobbelt knapninger så der er et bredt stykke der lapper over hinanden så der er masser at give af.

Og så koster den kun 400

• #8   25. sep 2008 hehe man går da stadig i vinter jakker i januar og nogen gange længere, forstår godt du ikke kan passe de normale mere:)

• #9   25. sep 2008 Jeg tror nu sagtens jeg kan blive ved at passe mine vinter jakker.

Har en ski jakke som er i facon men kun pga en elastik som kan løsnes og så har jeg en dun jakke som jo er ret stor i det smiley

• #10   25. sep 2008 hej...! jeg har heldigvis været så heldig at være gravid i foråret og sommeren, så jeg har kunne nøjes med en trøje... men var i H & M den anden dag og der havde de fået nogle gravid jakker hjem...

• #11   25. sep 2008 Jeg har købt en mamaliscious-jakke fra sidste år. Købte den på tilbud i ønskebørn til 250 kr.

Jeg har købt den i str L og forventer da virkelig at jeg kan bruge den resten af vinteren selvom jeg har termin i november. Håber da også jeg kan bruge den næste vinter. Den ligner slet ikke noget telt, men er dejlig varm og hyggelig med en stor hætte med pels på.... uhm...

• #12   25. sep 2008 helt enig med Malene...jeg kan ikke passe den normale jakke jeg går med længere.. lynlåsen springer ganske enkelt op - men min kærestes bullrot jakke kan jeg være i smiley

• #13   25. sep 2008 Mette
    Er det den sort/hvide??

• #14   25. sep 2008 Jeg har købt en canadian goose jakke, der er masser af plads til maven =)
    Da jeg heller ikke kan passe mammalicious str, fordi jeg er så lille. og har desværre tendes til at fryse ekstra meget..

• #15   25. sep 2008 jeg købte en lang jakke.. og har den til salg nu..

• #16   25. sep 2008 Jeg gik med min mand dun jakke :o)
    Den var super dejligog stor.

• #17   25. sep 2008 Min Mike:

Tror du har været lidt for hurtig hehe. Jeg er 5 mdr henne nu i September, og skal jo føde i februar, sidst på vinteren så jeg kommer jo netop til atr være højgravid midt i vinteren så en almindelig jakke denne vinter???
    hvornår e¨r det så man går med gravidejakker hvis det ikke er når man er højgravid i december og januar? hehe.. der går ikke længe til det bliver rigtig koldt og jeg kommer jo netop i min graviditet til at være højgravid om vinteren og føde om vinteren så tror ikke jeg kan nøjes med den almindelige nej,

jeg har fået problemer med at være i den almindelige nu hvor jeg må knappe den ene knap op på maven så der er sådan et dumt kighul ind fordi jeg er for stor til at være i den, men jo mere vi nærmer os vinteren jo værre blir det og jeg har ikke lyst til at gå i en hvor jeg ligner en håndværker eller et telt.

Det var sådan om der var lidt feminine jakker. Behøves ikke være alvorlig fint, vil bare gerne have at man kan se jeg er gravid og ikke monster fed hehe

Jeg kan godt klemme mig i den normale lidt endnu men gider ikke være meget sent ude med at købe en for pludselig dykker vejret og så er det frostvejr og så er min mave bare fri i luften hvor jeg er nødt til at knappe op. Men hvad så med til december og januar hvor jeg er i 7 og 8 måned?

ville gerne få min mor til at sy den ind men hun ejer ikke en symaskine for hun kan ikke sy. Hun prøvede engang at sy mig en bamse, hun syede hele sin finger ned i stedet og der blev ingen bamse. og kan ikke selv så prøver at undgå en der skal rettes til.

det ville da have været letter hvis jeg var gravid forår og sommer men min ligger jo i vinteren

• #18   25. sep 2008 vil bare helst ikek give 2000 kr for en jakke jeg nok kun skal bruge et par måneder. Men vidste ikke at de fik gravide jakker i H&M? hvordan ser de ud?

kunne være jeg skulle tage et kig der, ellers må jeg jo købe en dunjakke. Ved bare ikke hvor man rigtig køber sådan nogle henne, har altid gået i trench coats

• #19   25. sep 2008 Jeg havde termin den 8 feb, men fødte den anden.. Og havde samme problem da jeg skulle købe vinterjakke.. Nok også fordi jeg er lidt stor i forvejen.. Tror ikke du kan undgå at ligne bare lidt et telt hvis du skal have en du skal kunne passe hele graviditeten... For man er jo nødt til at købe med ekstra plads. Men sys godt nok det var svært at vurdere, hvor meget for stor man skulle købe den...

• #20   25. sep 2008 Jeg gav 600,- for min mamalicious jakke.. Det er en sort uld jakke, og den er bare super lækker...

• #21   26. sep 2008 Havde også udset mig en mama licious men det er ikke bare fordi jeg ligner et telt, de har dem ikke ned i min størrelse så jeg ligner et lille barn der har taget en voksenjakke på. Det er skuldre, ærmer, og talje der SLET ikke passer med min, den hænger ved rumpen så den røg af igen.

Ved godt at jeg vil ligne lidt et telt, det overlever jeg også nok, man ligner jo ikke et spir når man er gravid men bare en der var nogenlunde pæn og lidt feminin og som sidder lidt ok så man ikke bare ser fed ud i stedet for gravid. Undrer mig bare over at der ikke er flere tilbud til gravide af jakker.
    det er jo et normalt fænomen at være gravid og når man går rundt er der dælme mange andre der også er det smiley

så syntes at nogen burde lave større udvalg en 5 stks ved mama licious.
    men det behøves ikke være en gravide jakke for kan jo ikke passe dem derinde så hvis nogen har en fiks idé lytter jeg gerne

Maja L:
    hvor endte du med at finde en?

• #22   27. sep 2008 Købte en herre jakke i en sportsbutik... Sådan en med pelskrave i hatten. Ikke så feminint- men dejlig varm... Kunne ikke passe noget ventetøj næsten, for det er bestemt ikke lavet til piger med stor barm....

• #23   1. okt 2008 Har du fundet en jakke?

Jeg var i H&M idag, de hverken havde eller kendte til at de skulle have/få ventejakker hmmm

MEN på vej ud ser jeg en Vinterjakke til 249 kr, som ser lovende ud i faconen (det gør de jo alle indtil man får dem på host host) og som den evige optimist prøver jeg den. Jeg er VILDT begejstret!!!!!
    Jeg ligger normalt på 38/40 i str. men i grå havde de kun 38 så den prøver jeg - og der er både plads til min store mave nu, og til ekstra-hævning! smiley
    Jeg ender dog med at tage en str. 40 med hjem, men det var nu mest med tanke på ærmelængde, tøj indenunder mm. og så for at være på den sikre side hehe.

Hvis du ikke har fundet en endnu vil jeg kraftigt opfordre til at skynde dig i den nærmeste H&M og prøve denne!!!
    Her er et billede af min - men den fåes som sagt også i grå hvis man ikke er til skarp pink eller hvad nu denne farve skal kaldes smiley
    http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1360

• #24   2. okt 2008 Nej jeg har ikke fundet nogen. Var på udkig i går i Rosengårdscenteret i Odense og det er pænt stort og har sådan set alle butikker jeg skulle kunne bruge.
    Var også i HM og blev lidt skuffet for der var ingen jakker og alle jakker er med bindebånd i livet og knapper og figursyet. Dem elskede jeg jo før og har kun gået i trench coat jakker men nu er det jo umuligt men den der du viser er altså ret flot.
    Den vil jeg gerne have men er du sikker på at maven kan være der når man også er 8-9 mdr henne? jeg bruger str. 34

var også en tur i Mummi hvor jeg fik en ærlig ekspedient. Prøvede en jakke i small men skal helst have xsmall og synes også deres jakker er ret store i forhold til størrelsen for hun sagde også den var for stor alle steder, ærmer, længde, skuldre øv øv

men vil gerne tage i HM igen til en genprøvetur for begynder at fryse og den er ret flot den jakke du fandt. Kunne være ret fedt hvis jeg virkelig kunne have sådan en på.

har også prøvet dynejakker men hvorfor bliver de lavet så de sidder helt oppe på maven efterhånden? eller med et bredt stykke elastik nedefra og langt op på maven så den sidder tæt om maven og er puffet alle andre steder, det så ret dumt ud med min mave hehe.

Vil helst gerne gå med en kvindejakke for jeg er ikke så stor, så mandejakker vil blive for store selv i den mindste størrelse tror jeg så jeg vil ligne mig selv dengang jeg var lille og tog en af fars store sweatere på så man næsten faldt i ærmerne hehe

• #25   2. okt 2008 Jeg giver dig fuldstændig ret Jeannie - jakker idag laves utroligt upraktisk for "mave-folk" (Og det gælder faktisk også dem der bare har lidt på sidebenene synes jeg!!!
    Jeg er af den fulde overbevisning at maven kan være der hele vejen i den jakke, jeg har allerede en ret stor mave - og jeg kunne mærke og se at der var plads til at vokse mere. Synes helt klart du skal i H&M og spørge efter den!

• #26   2. okt 2008 Tusind tak Malene, jeg cykler ind i HM med det samme. Håber de har flere inde i HM'en inde i byen

• #27   2. okt 2008 Det var da så lidt smiley
    Håber de har den!!! Spændt på at høre om det var en løsning

• #28   2. okt 2008 så har jeg været i HM men kunne slet ikke passe den. Den strammede stadig ved maven og gik ind der en smule. Den var for smal i hvertfald men jeg tog den også i min egen størrelse. Gjorde du også det?
    der var ikke plads til den gravide mave i hvertfald, øv øv for den var hammer flot og det syntes kæresten også.

var ikke i tvivl da jeg fandt den

• #29   3. okt 2008 Øøøøuv!
    Jeg prøvede den i 38 som jeg som regel passer på gode dage, ellers ligger jeg tit oppe i en 40 - købte den i 40 for lidt ekstra plads.
    Arj jeg var ellers SIKKER på den kunne bruges smiley

Kommentér på:
Jakker i graviditet?

Annonce