{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

overaktiv blære og blefri????? {{forumTopicSubject}}

Theis er født med noget der minder om rygmarvsbrok men har været heldig det eneste "skade" der er ud af det er han har en overaktiv blære.

Han er begyndt at interessere sig meget for toilettet han går ud og prøver at hive bukserne ned og siger tisse men når så jeg tager bleen af han så står han bare ig siger tisser men der kommer ingenting? er nu kommet til at tænke på om det har noget at gøre med han har overaktiv blære eller er det meget normalt der ingenting kommer har prøvet at sætte ham på både toilet og potten men det er sjovest at stå op som far men ja har prøvet så mange gange der kommer bare ingenting? nogen der ved lidt om dette? håber på lidt hjælp da han blir 2år i næste måned og nu han selv er så intereseret i at tisse på toilettet tænker jeg det måske er nu vi skal begynde at træne det lidt??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overaktiv blære og blefri?????
  • #1   4. aug 2011 har godt læst lidt om drenge er lægere om det end piger og er heller ikke fordi han skal blive blefri lige nu tænker bare det måske var nu man sku starte når han selv er begyndt at gå derud er bare begyndt at undre mig over han sys det er så spændene og vil gerne men der kommer bare ingenting :s

• #2   4. aug 2011 det er helt normalt tror jeg. da min søn begyndte at interresere sig for toilettet stod han også længe og tissede uden at tisse smiley det stod på ihvertfald nogle måneder. han var blefri både dag og nat en månede efter børnehavestart smiley

• #3   4. aug 2011 okej så er jeg lidt mere roligt må bare blive ved:) tænker han kan prøve inden bad og når han så selv går derud. og det haster jo ikke smiley

• #4   4. aug 2011 min den yngste er lige blevet 2 år og hun vil os gerne på wc men sætter jeg hende op siger hun bare tisselyde. hun vil os gerne gå uden ble hele tiden og når hun så skal tisse går hun udenfor. og fortæller det inden hun går ud. nu har jeg prøvet at sætte potten udenfor og så må vi se om hun vil bruge den.

skal lige siges hun har haft et uheld en gang hun sad på wc'et så hun er ikke glad for hverken wc eller potte. men håber det kommer igen. lige nu vil hun bare tisse i haven

• #5   4. aug 2011 min datter bliver iøvrigt 2 til november og hun gider overhovedet ik toilet, kun når min søn lige har tisset, så går hun ud og løfter op i blusen og stikker sin tykke vom over toilettet og siger tisse smiley hehe, men hun vil ik sidde på det.

• #6   4. aug 2011 når theis render uden ble er han os go til at hente en ble inden han skal tisse og når så han har tisset i bleen vil han ha den af igen men han har os haft mange uheld på gulvet herinde:)

Kommentér på:
overaktiv blære og blefri?????

Annonce