{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Ang legetøj... {{forumTopicSubject}}

Er lidt nysgerrig omkring hvad i har af legetøj til jeres børn, og hvad i syntes er godt? Helst fra 6-12 måneder, da Kasper er 8 måneder... Sys der er ALLLLT for meget at vælge mellem når man er ude og købe noget...

Nogen der har det her Fisher-Price Learning Home
(link fjernet)

Sys det er super sejt, men vil gerne høre jeres afaringer med det inden jeg køber det. For sys da det er lidt halv dyrt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang legetøj...
  • #1   26. sep 2008 nogle gange kan man finde det lettere brugt. mine forældre har lige købt sådan noget ret dyrt fra Fisher Price også men det var brugt og det havde jeg nu aldrig gættet! Det lignede at det lige var pakket ud af kassen. Men de fik det meget billigere. prøv lige at tjek den blå avis og gul og gratis

  • #2   26. sep 2008 vi har haft det hus der. og det er bare super lækkert hvis man har plads til det da det jo fylder lidt. men min datter har haft mange sjove timer med det. sammen med min 7 årige der syntes det var mega sjovt;-)

    men ellers har vi haft ficher price stolen, den er også super god..
    giraf med bolde der triller ned og den spiller musik og sigr lyde. den er også god at rejse sig op af..

    hmm tiger dyr der hopper.
    quaps jojo kanin. den føjer efter barnet når den har en gulerod på armen. der er noget signal i den...
    og ellers diverse rangler der siger lidt lyde...
    bøger begynder de at være glade for specielt dem med noget man kan røre ved..

    det er det vi har haft der omkring den alder. min datter er så 2 nu men det er hvad vi havde den gang;-)


  • #3   27. sep 2008 Tak for svarene!!!
    Nej man kan ikke se prisen på det der inde. Men mener jeg har set det i en butilk til 1100,. så det er pænt dyrt... Har kigget på den der giraf- tror vi køber sådan en...


  • #4   28. sep 2008 da jeg købte det i toy r us så kostede det 1200 kr..
    men nogle gange har kvickly eller føtex haft det til billigere penge.. self efter at jeg har købt vores..


Kommentér på:
Ang legetøj...

Annonce