{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.457 visninger | Oprettet:

trokanterbælte - har I oplevet? {{forumTopicSubject}}

Jeg har bækkenløsning så det batter, og skal starte op på arbejde på torsdag, jeg har en deltidssygemelding på hånden, men da jeg går på barsel kort tid efter skolestart, ville jeg rigtig gerne være der så meget som muligt med mine elever inden jeg skal undvære dem så længe =)

Nå men, jeg var til egen læge som allerede i 12.uge konstaterede BL, jeg har sprunget korsbåndet i mit knæ, så jeg belaster bækkenet helt forkert, derfor har jeg noget de kalder forskudt BL...jeg har klaret mig indtil nu, men må se i øjnene at hvis jeg skal have bare lidt glæde ud af hverdagen, så må jeg have et bælte.
Jeg bliver så henvist til den lokale fys. afdeling, de konstaterer blot BL og giver mig nogle øvelser og sender mig tilbage til lægen 766kr fattigere, og med en besked om at jeg skal have et trokanterbælte.. Lægen henviser mig så til Randers ergo og fys, men de har ikke tid før den 14/9.
Jeg går så tilbage til egen læge og siger at så længe kan jeg ikke gå sådan, hun henviser mig igen til ebeltoft fys. som blot giver samme melding som sidst, og at de ikke har flere bælter hjemme, så hvis jeg jeg skal igennem dem skal jeg selv investere i bæltet, som immervæk koster 3199 fordi det skal være magen til dem de bruger, så kunne igen idag gå derfra 766 kr fattigere, og stadig ikke have fået nogen afklaring på hvad jeg kan gøre...
Men kan det virkelig passe at jeg ikke kan få hjælp nogen steder fra, og skal vente så længe på at få en tid i Randers?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trokanterbælte - har I oplevet?
Kommentér på:
trokanterbælte - har I oplevet?

Annonce