{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

er du overtroisk? {{forumTopicSubject}}

Der er jo så mange skrøner når det drejer sig om familieforøgelser..
at man ikke må få barnevognen hjem inden babyen
at værelset ikke må stå klar inden fødslen
at vuggen ikke må være redt før babyen skal sove i den
at moderen ikke må rede sengen første gang osv..

Tror I på det?
jeg gør ikke, vi har både barnevogn og vuggen til at stå klar herhjemme, der er godt nok ikke redt op i den, men det står da klart =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er du overtroisk?
  • #1   10. aug 2011 Ved ikke om jeg er overtroisk, men har ikke ordnet nogle af delene før børnene kom hjem fra sygehuset med mig..
    - For tænk hvis det nu er rigtigt.
    Jeg tror på der er mere mellem himmel og jord end vi ved.. Der er en mening med ens liv !

    - jeg tror meget på det med de helse sten som man kan komme i lommen, og de magneter man skal sidde på tøjet osv.


  • #2   10. aug 2011 jeg havde alt klappet og klart til den dag han kom.. havde barnevognen til at stå fra jeg købte den, 5 mdr før og den var redt.

    her skete intet.. så tror ik på alt det der.. ;o)


  • #5   10. aug 2011 Hehe er ikke overtroisk, men fik ikke lov til at tage kareten hjem af min mor (som havde betalt for den) før jeg selv var kommet hjem med lille pigen :-). Mht at rede sengen, så syntes jeg det er en sød overtro, som er blevet mere en tradition i vores familie og derfor blev den overholdt. Men jeg tror ikke på at hvis man ikke overholder det, så går himmel og jord i et!

  • #6   10. aug 2011 Barnevognen stod klar i kælderen en måned inden.
    Tremmesengen og vuggen var klar og hængt op, og den allersidste tid brugte jeg på at gå og nusse, så alt omkring puslebordet osv var helt klart.

    Jeg var mere bange for at komme hjem med et barn, og så IKKE have de ting klar, end jeg var overtroisk..


  • #7   10. aug 2011 ACS- mor til vito !- Sådan havde vi det også. Vi ville hellere have tingene klar inden vi kom hjem, end at stå og bøvle med et samtidig med vi havde en nyfødt på armen smiley

  • #8   11. aug 2011 Er ikke overtroisk, men har ikke hentet barnevognen (kun liften) pga. vi ikke har så meget plads i vores hus, så vi skal bare gå og flytte rundt på den alligevel. Sengen er kommet hjem, men er endnu ikke gjort klar.

Kommentér på:
er du overtroisk?

Annonce