375 visninger
|
Oprettet:
sutter på fingerne {{forumTopicSubject}}
hej
min pige på knsp 2 mdr sutter helt vild på hendes fingere gør jeres osse det? tro hun ligger og hygger når hun gør det...
d-dråber hvad kan man bruge i stedfor min pige får rigtig mange mave kneb af dem jeg har ikk givet hende i 14 dage og hun har aldrig haft det bedre siden jeg stoppede med give hende d dråber..
gir i jeres?
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Emma på 7 uger prøver også hele tiden at sutte på hendes fingre - jeg stopper bare en sut i munden på hende i stedet
Som min moster så klogt sagde : "Sutten kan du ta fra hende , det kan du ikke med tommentotten! "
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
jeg gir hende osse sutten for hun glemmer somtider og knutte hånden så hun stikker alle fingere ned i halsen he
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
De hedder vist ACD-dråber og kan købes på apoteket - de er lavet på vand i stedet for olie
Håber du har det godt efterhånden ?
nov 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 14 Svar: 64
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Vi havde en i vores mødregruppe der tog fingrene ud hele tiden, og sagde ''det må du ikke'' for hun havde hørt de kunne få skæve fingre a det (: og hun fik i vide a SP at det skulle hun endelig lade hende gøre, for det er baby'ers måde at udforske deres krop på? føle på dem, smage osv (:
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
jeg siger ikk hun ikk må gir hende sutten vis jeg opdager det ellers får hun lov og sutte på dem problemet er bare hun glemmer somtider lukke hånden så hun stikker finger i halsen på sig selv.. he
fru nørh ja tak har det bedre men mit sår er ikk lukkede sammet endnu får stadig stiftet hver dag af hjemme sygeplejsken det væsker stadigvæk for meget til det må gro sammen, men nu mit ar i siderne desværrre begyndt og flække osse så det ene med det andet skønt
mar 2010
Nej forstod det heller ikke sådan at hun ikke måtte gøre det, Nena gjorde det også rigtig meget, og stadig til tider (9 mrd) dog mest når hun vil sige sjove lyde xD Men min point var bare de har rigtig godt a at få lov til det, og med tiden skal hun nok lære at lukke hånden det gjorde Nena ihvertfald (:
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Min datter fik også ondt i maven af d-dråber, da hun var lille, og det var altså dem fra apoteket.. Så derfor fik hun i stedet ACD-dråber, og siden da har hun slet ikke haft ondt i maven.. Vi skiftede så tilbage til D-dråberne fra apoteket da hun blev et halvt år, og hun har ikke haft problemer med at få dem igen, da maven jo er bedre rustet efter nogle måneder
mar 2010
mar 2010
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Han suger sig fast, fordi han har så stort sutte-behov. Han har gjort det fra start af, og er jo slet ikke så stor endnu at han "smager" på verden..
Han får altid taget hånden ud af munden, og stukket en sut ind.. Jeg vil hellere slås med sutter om et par år, end forsøge at "tage hånden fra ham" når den grimme vane skal stoppes :S
sutter på fingerne