1. jun 2010 Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Vil ikke sove ... {{forumTopicSubject}}
Hvad skal jeg gøre? Christian på 7½ måned nægter at sove! Jeg har jo snart lavet utallige emner herinde angående det soveri!
Jeg var for en måneds tid siden ved lægen, for jeg var bange for at han havde noget med ørene, nu når han ikke ville sove. Dog kun om dagen. Sov natten lang. Lægens svar var bare at han er en opmærksom dreng, og har ikke brug for så meget søvn. Pis med ham .. Han er jo dødtræt!
Han plejede at sove hele natten, men nu er han begyndt at vågne 4-6 gange bare for at få sin sut. Jeg har endda en madras stående inde hos ham, som jeg sover på til tider, hvis han vågner hele tiden.
Jeg var hos en SP den anden dag, hun sagde at han måske havde det for varmt, så vi tog tøjet af ham om natten, hvilket resulterede i en forkølelse, da han sparker dynen af. Men det forklarer jo ikke, hvorfor han ikke sover om dagen? Der sover han ude.
Jeg er nu begyndt at tage ham ind i vores seng, for så sover han hele natten.
Lørdag var han pjevset om formiddagen. Vi skulle hjem til min søster senere, og vi opdager så at han tager sig til ørene og trækker skuldrene op til ørene, han er stadig en smule pjevset og han kommer så til lægevagten. Han fortæller at han er lidt rød i venstre øre, men ikke noget af betydning. Vi fik så pinex junior med hjem.
Hver dag lægger jeg ham ud og for at sove i barnevognen, men han ligger og sparker og sparker, råber og skriger. Lidt efter begynder han at græde. Det har han gjort i så lang tid, så jeg er jo begyndt at tage ham op, så han kan lege lidt mere, men de sidste par dage at jeg så taget ham op i mine arme og siddet og puttet med ham. få minutter senere sover han så..
Det har stået på så længe, at jeg er helt udkørt! når han så sover så er det ikke særlig længe af gangen. Igår tog han ½ time, fik en flaske og sov en time mere. Og det var alt på en hel dag. Andre dage sover han måske kun 20 minutter på en hel dag.
Har i nogen idéer om, hvorfor han ikke sover? Jeg er begyndt at tænke om det er et eller andet trygheds halløj?
jeg er helt færdig - hjææælp.
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 34 Svar: 283
her var problemet simpelhen de ikke ville sove i barnevogn.
jeg prøvede at lægge dem i deres egen seng og så sov de uden problemer.
da de så startede i DP begyndte de begge at sove i barnevogn igen uden DP havde problemer med det.
du kan også prøve vugge ham i barnevognen eller gå en tur med ham.
jun 2010
Jeg har stået ude i 30 minutter og stået og vugget ham, det virkede ikke Og hvis jeg går en tur, falder han måske i søvn, men han vågner ligeså snart barnevognen standser.
mar 2011
jeg ville nu alligevel prøve give det en chance med at sove inde.
jun 2010
mar 2011
jun 2010
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
maj 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 1
Vi kæmper dog stadig med hende om natten hvor hun bare vågner ved at skrige. Hun ligger og sover i hendes tremme seng om natten men kommer nogle gange over til os, bare for at vi kan få sovet lidt. Håber også snart det går over,.
jun 2010
jun 2010
Det var så i min arme igen.
Nogle, der tror på at der er noget spirituelt? Og at det kan præge børn?
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
jun 2010
Igår var vi hos mine forældre og jeg spurgte min mor om hun ikke ville putte ham i barnevognen og hun prøvede, han skreg og skreg, så dyppede hun hans sut i sukker, så sov han med det samme. WHAT?? tænkte jeg bare . Idag skal jeg så prøve at dyppe sutten i MME, hvis han ikke vil sove.
Vil ikke sove ...