{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Vil ikke sove ... {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg gøre? Christian på 7½ måned nægter at sove! Jeg har jo snart lavet utallige emner herinde angående det soveri!

Jeg var for en måneds tid siden ved lægen, for jeg var bange for at han havde noget med ørene, nu når han ikke ville sove. Dog kun om dagen. Sov natten lang. Lægens svar var bare at han er en opmærksom dreng, og har ikke brug for så meget søvn. Pis med ham .. Han er jo dødtræt!

Han plejede at sove hele natten, men nu er han begyndt at vågne 4-6 gange bare for at få sin sut. Jeg har endda en madras stående inde hos ham, som jeg sover på til tider, hvis han vågner hele tiden.

Jeg var hos en SP den anden dag, hun sagde at han måske havde det for varmt, så vi tog tøjet af ham om natten, hvilket resulterede i en forkølelse, da han sparker dynen af. Men det forklarer jo ikke, hvorfor han ikke sover om dagen? Der sover han ude.
Jeg er nu begyndt at tage ham ind i vores seng, for så sover han hele natten.

Lørdag var han pjevset om formiddagen. Vi skulle hjem til min søster senere, og vi opdager så at han tager sig til ørene og trækker skuldrene op til ørene, han er stadig en smule pjevset og han kommer så til lægevagten. Han fortæller at han er lidt rød i venstre øre, men ikke noget af betydning. Vi fik så pinex junior med hjem.

Hver dag lægger jeg ham ud og for at sove i barnevognen, men han ligger og sparker og sparker, råber og skriger. Lidt efter begynder han at græde. Det har han gjort i så lang tid, så jeg er jo begyndt at tage ham op, så han kan lege lidt mere, men de sidste par dage at jeg så taget ham op i mine arme og siddet og puttet med ham. få minutter senere sover han så..

Det har stået på så længe, at jeg er helt udkørt! når han så sover så er det ikke særlig længe af gangen. Igår tog han ½ time, fik en flaske og sov en time mere. Og det var alt på en hel dag. Andre dage sover han måske kun 20 minutter på en hel dag.

Har i nogen idéer om, hvorfor han ikke sover? Jeg er begyndt at tænke om det er et eller andet trygheds halløj?
jeg er helt færdig - hjææælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke sove ...
Kommentér på:
Vil ikke sove ...

Annonce