{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mælk i brysterne.
  • #1   15. aug 2011 jeg havde stadig mælk i brysterne da jeg blev gravid igen og jeg fødte i 08 og jeg har ikke engang ammet ss jeg har malket ud i 4 mrd

  • #3   15. aug 2011 S & Lærke: De koster da ikke 500 kr smiley Jeg fik to piller af sygeplejerskerne da jeg lå på barselsgangen og min mælk skulle stoppe, men de virkede ikke nok, så jeg sagde det til lægen til Malthes 5 ugers undersøgelse og jeg fik bare en recept af lægen til 2 piller mere, og de kostede altså ikke ret meget nede på apoteket smiley

  • #5   15. aug 2011 fik også 2 piller på barselgangen og det var nogen jeg fik med hjem fordi jeg havde sagt jeg ville stoppe de sys ikke jeg skulle gå til egen læge og give os omk 500 for 2 piller men vil så os sige selvom jeg fik dem havde jeg stadig mælk et års tid i en periode meget men så mindre og mindre ikke nok til at ku amme men der kom lidt.

  • #6   15. aug 2011 Jamen købte jo netop 2 piller mere nede på apoteket, da min mælk ikke stoppede af de første to, og de kostede altså overhovedet ikke derop omkring. Havde skam ikke købt dem hvis de havde været så dyre for 2 mikro piller smiley Mener de kostede 50kr måske endda mindre..

  • #7   15. aug 2011 Det kommer jo altså også an på hvor meget medicin man har købt i forvejen og hvilken tid på året det er.

  • #8   16. aug 2011 Marlene: Mange får dem ihf. da mælken ellers kan blive ved med at løbe i lang tid smiley

  • #9   16. aug 2011 Mælken plejer da at forsvinde af sig selv?? lyder underligt du stadig har mælk...er det fordi du stadig malker det ud så??

    jeg vil varmt anbefale at få sådan en pille til hjælp til at stoppe mælkeproduktionen. Jeg stoppede bare uden at få sådan en pille og jeg fik brystbetændelse...og det er ik særlig fedt skulle jeg hilse og sige ;( det føles som en træls omgang influenza...



  • #10   16. aug 2011 Nej, man behøver ikke en pille smiley Mange får dem hvis de slet ikke kan/vil amme, og så kan man sige man måske ikke har lyst til at det står ud med mælk smiley
    Og så fik jeg dem, da jeg var ved at få brystbetændelse, så det var rart at mælken stoppede af de piller, da jeg ikke malkede ud smiley


Kommentér på:
Mælk i brysterne.

Annonce