7. jul 2008 Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
skal af med det.... {{forumTopicSubject}}
jeg er normalt ikke en der brokker mig..... men nogen gange flyder bægeret bare over og jeg har dersværre ikke nogen der kan lytte for alle sidder med den der " du har jo selv valgt dit liv"
ja gu har jeg så, men ingen har fortalt mig at man mister retten til at brokke sig fordi man selv har valgt sit liv......grrr.....
Anna ( datteren på 16 mdr), kan mærke der er noget galt for tiden og er mega mor syg- hvilket er meget uheldigt fordi jeg har mega bækkenløsning og må ikke løfte hende og lege med hende så hun er virkelig umulig for tiden..... lige nu f.eks har jeg lagt hende i seng fordi hun var meget træt, men nægter at sove i sin seng og står bare op og skriger hysterisk..... jeg ved ikke om jeg skal gå ind og tage hende op og lade hende være oppe til hun falder om af træthed, eller lade hende skrige til hun falder i søvn... det er jo forfærdeligt at høre på :¨(
manden som skulle forestille at hjælpe mig med ALT de sidste 6 uger inden jeg skal have PKS, har fået en virus på balancenerven og er mere ynkelig end en lille hund :¨( ingen hjælp at hente der....
jeg er ved at blive sindsyg af at se ham gå rundt og have ondt af sig selv og have en datter der hiver i mig konstant og piver så snart jeg slipper hende og have så ondt så det at sidde, stå og ligge er ulideligt.....
nogen gange har jeg bare lyst til at sætte mig ind i bilen og køre fra det hele..... men det kan man jo heller ikke..... livet er sku ikke altid sjovt.....
tak fordi jeg måtte læsse af herinde....ved sku ikke hvor jeg ellers skulle komme ud med det....
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 198
MHT din datter, kan du ikke sidde ned med hende og synge lidt eller læse en godnat historie for hende? Og stresse jer begge 2 af på den måde...
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
Desværre tror hun bare at vi skal lege når jeg sætter mig med hende så sidde stille og synge/læse er udelukket...er afprøvet mange gange....
nej tror bestemt heller ikke manden "laver sjov" men kan godt være belastende at skulle tage hensyn til ham fordi han har det skidt, men ingen tager hensyn til jeg smadrer min krop ( min læge har sagt jeg absolut intet må foretage mig den sidste tid hvis jeg ikke vil ende med problemer efter fødslen)
jul 2008
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
han klagede tit ove ondt i hovedet og lød virkelig til at han var ved at dø. men når jeg græd fordi mit bækken gjorde afsindigt ondt ja så sagde han bare jeg skulle holde op med det pylder.. men de har svært ved at sætte sig ind i hvor ondt det faktik gør.. så jeg begyndte at give min mans af samme skuffe. når han klagede over hovedpine sagde jeg bare hold op med det pylder.
hvis du har brug for en sluder køre jeg gerne ud til dig en dag marie..
knus her fra
jun 2010
Følger: 1 Svar: 19
jul 2008
Vi flytter snart til Grenaa, så kunne det være vi skulle tage at ses, så vi kan læsse af om vores liv hjemme... altid rart med nogen der er i samme båd- selvom man ikke ønsker det for nogen....
Jeg endte med at varme en kop mælk til Anna og sad og nussede hende i lænestolen i "mørket" på hendes værelse og lagde hende så tilbage i sengen... hun faldt i søvn og jeg har ikke hørt hende siden.... lille pus, ikke sjovt med alle de forandringer ( vi står også og er ved a flytte oveni det hele )
manden gik i seng- det er jo os det letteste ( tror sku jeg vil være mand i mit næste liv!)
nu har man endelig lidt tid for sig selv også er man så smadret at man bare overvejer at gå i seng og prøve at sove for den slemme krop... øvøv
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Du skriver at din læge har frarådet dig at lave noget ellers giver det problemer, du må også tænke på dig selv lige nu, og ja det er forfærdeligt at høre på at ens barn skriger og græder, men tro mig hun finder hurtigt ud af at hun er træt og skal sove
Det lyder rigtig træls det hele, men håber at det hele går lidt bedre de næste dage Held og lykke
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
skal af med det....