{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor mange penge??
  • #1   28. sep 2008 Sys ikke man bare sådan kan sætte tal på hvor meget man bruger... Det er jo meget forskelligt fra måned til måned.... Men uden daginstution vil jeg mene ca 1000,.

• #2   28. sep 2008 det ved jeg faktisk slet ikke, tror det bliver svært at regne ud, men det er jo MANGE penge, altså der er både mad, bleer, institution, tøj, støvler, sko, legetøj, udflugter mm

• #3   28. sep 2008 nej kan jeg godt forstå man ikke kan sådan ca.. men er fordi at vi snakkede om vi overhovedet havde råd til at blive forældre..
    jeg er nemlig gået hen og blevet gravid ved et uheld, også snakkede vi om det.. men nu har jeg gået til noget der hedder bailine hvor man for stød i musklerne for at tabe sig så vi skal første finde ud af om det har gjort skade også, men så havde vi det nemlig lige oppe at vende..

• #5   28. sep 2008 slet ikke nogle der ca har en ide om det er 1000,- 3000,-

• #6   28. sep 2008 altså med instituion er det min 3000 når det ikke er sæson for flyverdragt og vinterstøvler/sandaler og sommer tøj, eller der er andet de mangler.

men altså instituion kan man jo få hel eller delvis friplads hvis man ikke tjener så meget

• #7   28. sep 2008 okay det troede jeg faktisk kun instituionen kostede så det lyder okay..

• #8   28. sep 2008 det er meget forskelligt hvad institionspladser koster. her i kommunen er det ca 1800 for en DP plads, og hvis man så ikke køber alle mulige fancy ting, altså kun det mest nødvendige og ikke det dyreste af det, burde det kunne holdes dernede

• #9   28. sep 2008 regner jeg heller ikke med vi skal jeg synes nu eksempelvis H&M er en fantastisk butik med noget lækkert børnetøj til pengen..

• #10   29. sep 2008 Jeg synes at det var billigt at ha' barn i starten smiley

Jeg købte mange ting brugte : Barnevogn, vugge, tøj, Klapvogn, tremmeseng osv.. Der sparer man meget for der er rigtigt mange flotte ting til salg brugt..

Vores søn fik flaske så det kostede ekstra meget, men ellers var det ikke så meget .. Med mælkeerstatning som var ca 500 kr om måneden så brugte vi nok ca 1000 kr incl erstatning...
    Bleer er ikke dyre idag synes jeg ! .. Og udover det har en baby jo ikke rigtigt brug for noget andet end lidt tøjfornyelse og en bette creme til bagen *G*

• #12   29. sep 2008 Da min var lille, brugte hun ca 10 bleer i døgnet, efterhånden lidt færre selvfølgelig, men så kan det jo regnes ud ca hvor meget der går til dét...
    Og så kommer alt det andet man bruger, vaskeklude, tøj+overtøj, sko/støvler (når den tid kommer), og ekstra til tøjvask, varme osv...

Vil lige sige, at hvis man skal vente med at få børn til man har råd til det, så får man ALDRIG børn!!! smiley
    Men jo, det er da lidt dyrt....

• #13   29. sep 2008 Ja, og self alt i udstyr, som jo godt kan løbe op!!! Heldigvis kan en del købes brugt dog. smiley
    Og skal også altid være overskud til uforudsete udgifter, hvis den lille blir syg osv..
    Men held og lykke herfra! smiley

• #14   29. sep 2008 http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=1116

Se dette link der står nøje hvad man bruger af penge og på hvad..

• #15   29. sep 2008 jeg mærker ikke i mit buget at tiffanie er her, kun tøj.
    hun spiser det samme som mig og da jeg er alene har ejeg friplads, og detjeg bruger på tøj til hende må jeg undvære, så vil sige mit er det samme...

• #16   29. sep 2008 bruger nok 1000kr nogle måneder mere end andre hvis de skal have nyt tøj, medicin , nye sko , og nogen gange skal hun have nyt legetøj eller vis vi skal i svømmehallen eller juboland.. jeg kan ikke altid vente med at købe ind til den bitte hver 3 måned hvor vi får børnepenge... der er nogen ting man bare skal købe.. så det er svært at sætte pris på, det kommer an på hvad mærke du køber til den bitte med hensyn til mad, bleer osv..

• #17   29. sep 2008 når ja så betaler jeg 1600kr om måneden for at have hende i dagplejen..

• #18   29. sep 2008 vi bruger mellem 1000 og 2000kr. alt afhængi om der er noget hun mangler.

og de fleste af gangene kigger vi på qxl der ka man tit finde fine og billige ting som intet fejler og det er alt fra sutter til senge.. og der er tit rigtig gode baby pakker med en masse ting både tøj og små ting til den lille..

vi tjener ikk det helt store her hjemme med mig på kontanthjælp og herren er i fritidsordning med kun 27 timer om ugen. men vi klare os da fint, det gælder bare om at bruge pengene rigtigt jo.

vi har f.eks. regnet på hva vi ska bruge om ugen på mad og bleer og så ser vi hva der er tilbage og det der er tilbage er til hygge og uventede omkostninger smiley

Kommentér på:
hvor mange penge??

Annonce