{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

SKAL SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

På torsdag kl 20 på tv2..

Kommer der lille bjørn som fik stor omsorgssvigt som lille og kommer tilbage efter 10 år..!! Ku virkelig godt tænke mig a se den første del men var desværre syg da de så den på sosuskolen dengang!!! smiley Så skal se denne her og stadig på udkig efter første del.. Den første sku være rimelig barsk....!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKAL SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   7. apr 2008 øv ja kunne jeg også rigtig godt tænke mig at se, har også hørt den skulle være lidt barsk.

  • #2   7. apr 2008 Jeg skal også klart se/gense programmet.
    Jeg tuder hver gang jeg ser det for det skærer i hjertet at se hvordan hans forældre svigter ham gang på gang.
    Jeg er super spændt på at se hvordan det har påvirket ham som 10 årig...

    *Lotte*


  • #3   7. apr 2008 hva handler programmet om har ikke hørt om det

  • #6   7. apr 2008 Apropos det med at få et barn mere, så udtaler faren: Vi bliver da bare ved. De opgiver vel at fjerne barnet...!!!! Hvad fan... sker der...

    Jeg har en mening om at nogen mennesker ikke skulle have lov til at få børn men man kan jo, på en måde desværre, ikke bare sterilisere folk der ikke er egnet for hvem skal bestemme om man er egnet.

    Har en veninde hvis søster er skizofren. Hun har fået 3 børn og de er alle 3 tvangsfjernet. Hun mener også at hun bare kan fortsætte så hun er gravid igen men kommunen kan ikke gøre andet end at fjerne barnet fra hende når hun har født. Det er skrækkeligt at nogen mennesker er så syge at de ikke selv kan indse hvad de gør ved et barn.

    *Lotte*


  • #7   8. apr 2008 vel gerne lige sige at jeg er blevet tvangsfjernet fra hjemme da jeg var 2 mdr gammel da min mor gav mig rent piskefløde i sutteflasken hun ville jo hendes barn det bedste. det blev bestemt af kommunen at når min mor havet født skulle hun gøres steril da hun ikke var egnet til at have et barn hun har boet på sindsyganstalt og været alkoholiker.. har ikke kontakt til dem mere men havet det da jeg boet i familiepleje. men da min far meldte ud at han kom fa...me aldrig til jylland da jeg flyttet sammen med kærsten og siden hen da vi fik den store kom det fra ham og hvad så

    så ingen kontakt til dem mere


  • #8   8. apr 2008 Når ja jørn,.. smiley

    Har bare hørt det sku være en vild film om dem..!!!
    Og så reklame fra den i tvet hvordan de kaster dynen over hoved på Jørn som spædbarn..!!!! Og Skal ihvertfald se det og skal på biblo og tjekke om de har første del a den..!!!


Kommentér på:
SKAL SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce