{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

grædert når hun bliver puttet {{forumTopicSubject}}

hej har en datter på 14 måneder som er blevet puttet hver aften mellem kl 19 og 20 vi har lagt hende uden problemer.fra i fredag begynde hun at græde når vi puttede hende stilte sig op i sengen og skreg. det har hun så gjort lige siden. kan ikke forstå hvad det kan være.og hvad skal jeg gøre. hun har dræn i begge øre. men der ikke tegn på at der er noget med hendes øre..

håber i kan hjælpe..??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grædert når hun bliver puttet
  • #1   19. sep 2011 Sådan har Nena også været, i starten var jeg aaalt for blødsødende og tog hende ind til mig og puttede til hun faldt i søvn (:
    Don't do that, det gør bare det hele værre xD

    Jeg prøvede mange forskellige ting med Nena og måtte til sidste erkende vi ikke kom videre, så jeg lavede en fast putte'ritual med flaske og ligge tæt, og når hun havde spist den fik hun et kys og blev lagt i seng, så siger jeg Natnat mor elsker dig, og lister ud.. i starten skreg hun i vilden sky og gik ind hver 5 minut og lagde hende ned, sagde natnta mor elsker dig. og første gang tog det næsten 2 timer, anden gang 1 time 3 gang 1½ time, 4 gang ½ time og der efter gik jeg så op på 7 minutter imellem, og til sidst 10 (:

    Og nu kan hun godt brokke sig lidt, men det under et minut så lægger hun sig (:


    Men inden du prøver noget som helst, vil jeg sige at det meget normalt børn kommer i de perioder (: og synes du skal prøve dig lidt frem, måske hjælper det at synge en sang eller sidde lidt ved hende.. eller sådan noget (;


  • #2   19. sep 2011 gør min søn også og han gør det fordi at han ik gider og sove

  • #3   19. sep 2011 Vi har gjort som Nadia beskriver med nena.. Viktor prøvede simpelthen på at komme og lege videre.. Men han var træt, men skulle lige se om han kunne snører os.. Men nej! Det kommer i perioder og nogle gange kan han også finde på at gøre det om natten hvis vi har været inde og give ham sutten

  • #4   19. sep 2011 Det gik lidt for stærk....

    Men så rejser han sig op siger alt iver sengekanten og skriger.. Der er i perioder og kommer en gang i mellem men inden for en ugen er vi på rette spor igen.. På det her punkt får han altså ikke lov at bestemme da han i forvejen er en natteravn...

    Men giv ikke op, det gør ondt i hjerte at høre dem skrige, men de venter kun på at i overgiver jer og tager hende op.. Så hvis du ved hun er mæt og har en ren ble og ikke har ondt, ja så ville jeg prøve at følge nadias råd!!! smiley


  • #5   19. sep 2011 Nadiaa. Mor til 1 smuk tøs & lillesøster i maven<3 : jeg gjorde også det med Liv da hun var de 8 månder, hvor hun blev puttet og så begynde hun at skrige. hvor vi kiggede til hende hver 5 min. det hjalp, så siden det sov hun når vi puttede hende . lige til i fredags, har tænkt på om vi skal gøre det igen men hun græder virkelig syntes det lyder meget slemt ...

  • #6   19. sep 2011 Go Mette, Go Mette smiley
    Det godt der er en der holder med mig..
    har ellers fået i vide det var en forfærdelig måde at gøre det på.
    men min SP sagde også det ofte var den eneste måde da de tit prøver grænser a (:


  • #7   19. sep 2011 Henriette..

    jaa Når nena skriger inde fra hendes seng a lyder det også som om hun lider helt vild og sindsyg.. xD og i starten havde jeg lyst til at sætte mig ned og tude i et hjørne.. Men som tiden gik indså jeg at det altså bare var fordi hun vidste jeg plejede at reagere på det, hun er en klog lille en xD


  • #9   19. sep 2011 det vil sige at jeg skal lave et fast tidspungt hvor hun bliver puttet. ??
    Vil så lige høre hvornår i mener en 14 måneder skal i seng


  • #10   19. sep 2011 Altså nu er babyer jo ikke udelukkende udspekulerede små væsner, der prøver at snørre mor og far! Jeg synes ofte forældre er "bange for" at tage børn op af sengen, lade dem ligge hos sig osv... Små børn har ingen anden måde at kommunikere på at noget er galt, end gråd. Selvfølgelig regner de med at forældrene reagerer på det, og det er vel sundt nok?
    Jeg har nu altid prøvet at imødekomme deres behov, og det er jo helt normalt at de har perioder hvor de har brug for ekstra tryghed. Det kommer også når de bliver ældre og bliver bange for mørke, uhyre, drømme osv.
    Hvis dit barn har brug for dig, så synes jeg du skal imødekomme det. Så som før skrevet, prøv dig frem med faste rutiner, sang, sidde inde på værelset, lyskæde, åben dør/lukket dør ?
    Min den lille har haft perioder hvor jeg har måtte ned og tage ham op og bare stå ved sengen og rokke lidt og så ligge ham igen eller jeg har siddet i døråbningen og sunget og har så kunne snige mig ud bagefter smiley


  • #11   19. sep 2011 Puha (:

    Nena har som sådan ikke et ''fast'' tidspunkt men det ligger mellem 18 og 19 (: og det fungere fint her hun er så snart 11 måneder så ved ikke smiley


  • #13   19. sep 2011 Haha... Nadiaa... Alle i min Mg mener også at jeg er den ondeste mor i verden... Men for fanden jeg bruger et kvarter på putning og han elsker mig alligevel.. Det lyder meget voldsomt deres gråd jo ældre de bliver, det hiver i mine ben når Viktor står og græder inden i sengen og efter han er begyndt at råbe moooooa, gør det endnu mere ondt.. Men jeg ved hvor træt og tvær han er dagen efter hvis han får hans vilje.. Og han er en strid banan og prøver konstant grænser af.. Lige idag troede han at han skulle kaste alt han kunne finde langt pokkers i vold fordi han ikke måtte tage en kiks i skuffen, far havde givet ham lov igår efter Viktor han stået og banket hovedt ind i døren af raseri... Men det hjælper bare ikke at give efter... Selvom jeg ville ønske det nogen gange var så let smiley


    Viktor er 19 mdr og kommer i seng kl 19-19.30 og skal op igen senest 6.40 om morgenen...


  • #14   19. sep 2011 Har gjort som i sagde hun sov efter 15min så håber også det går så nemt imorgen.

  • #15   19. sep 2011 mette..

    nemlig.. Nena er også bare strid og konstant prøver hun grænser a ! og så jeg ligeglad med hvad folk siger.. for hun kan have det der luskede smil på læben når hun piller ved noget hun ikke må, hun banker hovedet ind i noget eller i gulvet så hun har en grund til at græde og komme op hvis jeg feks. er i gang med at støvsuge og hun lige skal vente 2 min på jeg kan lege med hende.. skiftning osv.. alle steder næsten.. dog ikke ved senge tid lige pt. tror hun har fundet ud a det ikke hjælper og desuden er hun total smadret når vi når til aften xD


  • #16   19. sep 2011 henriette..

    Dejligt det hjalp og gik ''så nemt'' (:
    jeg tror bare hun prøver dig a for at se om det nu kan lykkedes..
    For det ofte sådan i perioder det ikke er fordi der som sådan er noget der gør dem kede a det ! men at de bare gerne vil have opmærksomhed eller sådan noget.. tager jeg feks, Nena ind til mig jamen så kan jeg putte alt det jeg vil, men det bliver alene for hun er over det hele xD


  • #17   20. sep 2011 Når jeg putter, putter jeg dynen godt om min datter, synger en sang og sir godnat til hende og alle bamserne (så har hun lige et par min til at erkende hvor det bære henad) så går jeg ud, og piver hun mere end jeg syns bare lyder som brok, går jeg ind, sidder ved sengekanten, gir et kram og spør hvad der er galt..
    Hun kan ikk tale, men syns sgu ofte man kan se i hendes øjne at hun tænker 'jamen der er jo egentlig ikk noget galt'.. Det som om hun bare lige skal ha bekræftiget at vi altså stadig er der og ikke går fra hende, selvom hun er alene i rummet..
    Jeg er max inde ved hende 2-3 gange før hun sover, hvis hun da ikk ligefrem er sløj.


  • #18   20. sep 2011 Er ikke tilhænger af bare at lade børn græde sig i søvn, så syns lidt denne måde er en mellemvej, hvor hun har lært at sove selv og selv falde i søvn, men ikke føler sig forladt.
    Når jeg har spurgt om hun er ok, putter jeg hende igen og går ud, jeg er aldrig i rummet mens hun falder i søvn.


  • #20   20. sep 2011 Prinsesse silkes mor..

    Det jo ikke sådan de bare får lov til at stå og skrige ! og jeg vil våge og påstå man kan høre forskel på om Nena er ked a det, eller om hun er skide gal ! og det nytter jo ikke noget hun får sin vilje..

    jeg skrev længere oppe jeg havde prøvet alt, bla. sidde inde ved hende, holde hende i hånden, synge osvosv. Men hun er en lumsk satan så kan sidde der inde i 5 timer og hun er stadig vågen for så ved hun at hun har vundet. det godt nok det fungere for dig, men det gør det ikke for alle (:


Kommentér på:
grædert når hun bliver puttet

Annonce