{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Theis´operation (update fuld narkose) {{forumTopicSubject}}

Ja så blev Theis opereret igår og det gik bare såå godt. vi havde fået afvide de ville bedøve ham gennem drop og ikke maske men heldigvis droppede de det og han fik masken:D han har efterhånden været i narkose nogen gange og plejer at være rigtig ked a det og helt ustyrlig når han vågner men igår var vi så heldige at på opvågnings stuen lå vi ved et vindue og ku se gravkoer (staves) arbejde så det var jo bare så spændene. men ja bortset fra det han blev opereret i hånden da han havde en springfinger som nu skulle være i orden han skal have forbinding på 1 uge og må ikke komme i vs da det ikke må blive vådt og beskidt men han springer rundt herhjemme og har hvertfald ikke ondt og idag starter mor,far barn gymnastik så der tager vi ned og får brugt noget energi:)
Nu skal der vist ikke ske flere ting lige foreløbig så nu vil vi gøre klar til lillesøster kommer om ca 4uger smiley
Ved ik lige hvad jeg ville med dette men var så bekymret for de skulle stikke i min lille dreng som jo egentlig bare er en stor dreng og klare det så flot. Så stolt a min lille skat<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Theis´operation (update fuld narkose)
  • #1   20. sep 2011 Uh ja det er hårdt at se de små have ondt.. Dejligt at han er kommet godt igennem det.. smiley

    Min lille mand fik lagt drop da han var 6 uger. Det er sgu hårdt at se fire læger/sygeplejersker holde ens søn fast, imens de forsøger at lægge drop.. Og når de vågner er de helt ulykkelige.. Godt det kun er moar der kan huske det.. smiley


  • #2   20. sep 2011 pu ha ja det var min største bekymring igår det var det skide drop når det er børn sys jeg de skal bruge masken de kan jo ikke forstå det og hvorfor gøre dem så ulykkelige lige inden de skal bedøves:( det var kun en af os der måtte gå med ind da han skulle bedøves så det blev far:) men mens jeg ventede sad jeg bare og tudede men da han så kom og sagde han fik masken blev jeg lidt mere rolig igen:) og 30min efter var han vågen igen og har det godt:D

  • #4   20. sep 2011 Eva...elsker min lille søn. Venter en lille pige *
    hehe vidste jeg ikke:) men så blev jeg lidt klogere:) men da meget nemmere at sige gravko for børn ihvertfald og ja i theis bøger står der nu os gravko:)


  • #7   20. sep 2011 Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley
    ja var rigtig dejligt smiley heh ja i min verden er det nu og en gravko smiley


Kommentér på:
Theis´operation (update fuld narkose)

Annonce