{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Hvordan får man sit barn til??? {{forumTopicSubject}}

Heysa Piger

Sagen er den at min datter vågner omkring kl 4 hver nat og er sulten, det er helt fint, hun gør sig så til at sove igen og ca en time efter vågner hun og skal skide, syntes det er lidt en træls tidspunkt på døgnet hun lige skal gøre det kl 5 om morgenen, da hun skriger til hun er skiftet også når hun er blevet det er hun helt frisk og vil ikk sove mere. kan man gøre noget for at hun måske kan gøre det når vi er oppe kl 4 eller først når vi står op???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan får man sit barn til???
  • #1   26. sep 2011 .hvor gammel er hun? Jeg gjorde at jeg gav min datter sutten. Så hun ikk fik mad før tidligst kl 5.30. Du kan jo allerede nu prøve at få det til at passe med de tider du kommer til at have når du skal jobbe. Det jeg mener er? Hvis du i hverdagen skal op kl 7, så prøv at træn hende så du strækker den:) men tror ikk du kan gøre ret meget andet end at tilbyde hende sut:)

• #2   26. sep 2011 .hvor gammel er hun? Jeg gjorde at jeg gav min datter sutten. Så hun ikk fik mad før tidligst kl 5.30. Du kan jo allerede nu prøve at få det til at passe med de tider du kommer til at have når du skal jobbe. Det jeg mener er? Hvis du i hverdagen skal op kl 7, så prøv at træn hende så du strækker den:) men tror ikk du kan gøre ret meget andet end at tilbyde hende sut:)

• #4   26. sep 2011 Hun er 5 måneder og vil desværre ikk ha sutten pga hun ikk skal kan holde den da hun er født med læbe ganespalte, hun får kartofler omkring kl halv 7- 7 og så får hun vælling inden hun skal sove imellem kl 20 og 21. Hun har kunne sove igennem men da hun begynte at få tænder, blev der lavet total om på det! Kan det være et tigerspring hva det så end er????

• #6   26. sep 2011 Arhhh øv jeg har lidt langt til en babysam

• #7   26. sep 2011 5 måneder er heller ikke meget.. Papaya vågnede mange gange om natten på det tidspunkt og så måtte jeg vente til hun blev træt og ville sove igen.

Hun er kun 5 mdr, så det er nok noget med at vente et par måneder så hun er blevet lidt ældre og begynder at få et mere normalt søvnmønster. Det skal nok ændre sig smiley

• #8   27. sep 2011 Hun har altid kun været oppe en gang om natten, og i nat sov hun til 5:20 så det er simpelhen fordi hun ikke er mæt nok når hun vågner

Kommentér på:
Hvordan får man sit barn til???

Annonce