7. mar 2010 Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
De der tænder. /: {{forumTopicSubject}}
Sagen er den Nena har haft rød numse, underlig afføring og feber et par gange de sidste 1½-2 måneder.. men ikke værre end at hun stadig har været frisk og glad.
hvor mig og VS har været enige om det var tænder.
Med de sidste par dage hahr hun haft det så ringe.. stadig rød numse, feber og underlig afføring. der ud over er hun rigtig pyller, gummer der klør/ gør ondt og savlet rigtig meget (hvilket hun aldrig gør normalt).
Snakker så med VS idag, for vi synes jo begge det synd for hende.. og ville egentlig helst beholde hende hjemme men skal altså passe min skole og hendes tænder vokser ikke ligefrem hurtigt /; så vi blev enige om jeg skulle hente hende lige efter skole og beholde hende hjemme fredag hvor jeg har fri hele dagen.
Nå men hende jeg snakkede med der ovre sagde hun troede hun var så Påvirket af det fordi der var en del tænder på vej (hun har 4 og de kommet 2 og 2) og det har hele tiden været hvad jeg troede også.. faktisk skulle det ikke undre mig om der er Minimum 4 tænder på vej, om ikke flere.. altså på vej op, ikke igennem alle sammen.
Men som sagt er hun rigtig påvirket a det og jeg bliver rigtig ked a det for aner ikke hvad jeg skal gøre.. Hun vil ikke spise is (råd fra vs da det koldt) hun vil ikke have kolde bideringe eller sutter og hun vil faktisk ikke noget som helst ud over at være hos mig /: what to do what to do.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 319
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 278
http://www.matas.dk/graviditet+boern/babypleje/danasan+gummedraaber+20+ml.aspx?categoryid=84&productid=4678
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 108
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
De der tænder. /: