6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
stress inden barnedåb *G* {{forumTopicSubject}}
Nej hvor løber tiden bare hurtig synes jeg.. Det er om 13 dage vi skal holde barnedåb og synes bare ikk der er styr på noget overhovedet.. men alligevel er der styr på det siger manden *G*
Er det bare mig som har det sådan ???? Kender i det ???
Godt nok har vi heller ikk haft heldet med os den sidste tid Jeg havde en voldsom oplevelse på sygehuset for 1 uge siden - livstruende
Så er vi flyttet og kommunen det nye sted har bare lige glemt at udbetale min kontanthjælp. så de penge mangler vi os lige.
så skal jeg til en led undersøgelse 3 dage inden barnedåben. Silja skal til undersøgelse på riget - navlebrok.
Svigermor og hende's mand kommer hjem og skal bo hos os inden og lidt efter barnedåben..
synes lidt det giver stress det hele *G*
glæder mig faktisk til festen er overstået så man kan se det hele bare gik super godt og alle var glade !!!
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jeg har heller ikke fået båndet tilbage til kjolen hvor hendes navn skal stå, det har svigermor og hun er ikke så skide hurtig og da frejas blev lavet blev der broderet forkert dato:s så frygter lidt det samme sker igen.
men kan godt være min stress ikke er noget i forhold til jeres, det er godt nok også lige mange øv ting oveni hinanden og god bedring til dig og silja, håber hospitalforløbet går som det skal
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Mit sygehusophold skulle faktisk bare have været en galdeblære operation men endte med noget værre - overført til andet sygehus med blå blink - 24 timer med smerter som de ikk kunne smertedække så skreg alle 24 timer plus minus. 4,8 blodprocent - 2 liter blod inde i bughullen osv - så nej det var ikk det fedeste. kan faktisk ikk husk noget fra da jeg besvimer på gentofte sygehus og vågner op efter 2 operation på holbæk fredag eftermiddag !!!
så den er lige en tand for ØV og 5uger ro tilbage Må INTET !!!
Silja's tur til riget - skal nok gå stille og roligt... tror nemli hende's navlebrok er forsvundet
Men ja der er lige nogle småting inden og før som gør jeg synes det er så uoverskueligt !! men selvfølgelig skal det nok gå og det skal os nok blive en dejlig fest
men synes alligevel det er stress...
men ja ALT skal være klar senest lørdag aften - så søndag hopper man bare i tøjet og afsted til kirken.. og så hjem til et hus som er klar med alt til gæsterne
jul 2008
puha det lyder da godt nok ikke rart, skræmmende men godt de fik styr på det da.
ja det hele skal nok gå, dagen kommer jo uanset om man føler sig klar eller ej hihi
vi har også til de 2 andre stresset rundt dagen før og ordnet osv så alt var klar på dagen, så mit hovede er helt forvirret nu det hele skal foregå tidligt morgen samme dag:s bæh
jul 2008
jul 2008
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Billeder er der styr på - er god til at tage billeder og har en familie som hænger sammen med deres kameraer på sådan nogle dage især min mormor *G* Har fået min kusine til at låne et prof kamera til at tage billeder af os ude foran kirken og så af de sådan speciele personer og tøserne i kjolerne når vi kommer hjem Altså deres gudfar - fadder - bedsteforældre og oldeforældre - og forældre Plus når vi har fået tøserne ud af kjolerne skal min veninde og jeg havde et venindebillede med hver vores hold af tvillinger *G*
men ja håber os jeg kan nyde dagen - men det tror jeg. MAden er der styr på dagene op til plus har delt lidt af arbejdet ud
Har fået lavet en gæstebog - mangler den anden og den bliver lavet imorgen.. bordkortene bliver os lavet imorgen så er der styr på det.. lysene skal pyntes den kommende uge..
så ja det er kun bordpyntningen og madlavningen som skal laves dagene op til og der er masser af folk til at hjælpe...
jul 2008
godt i har allierede jer, vi laver heller ikke samme nr igen
jul 2008
dåbene er så også blevet filmet her,det er også rart og have når nu billede delen ikke gik som forventet
stress inden barnedåb *G*