{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Sidste dag på barsel .. {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det min tur til, at holde den sidste barselsdsg. Føj hvor er tiden dog gået hurtigt!! smiley forstår slet ikke hvor min lille baby blev af? Det bliver underligt at komme tilbage på arbejde i morgen og skal ha en "normal hverdag" smiley men så kan jeg glæde mig over, at der kun er 4 mdr. Til jeg skal gå på barsel igen smiley

Ha en dejlig dag i skønne piger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste dag på barsel ..
  • #1   13. okt 2011 Jeg har verdens bedste chef som elsker børn, så hendes kommentar var "ej hvor dejligt. Tillykke og fedt med flere børn i firmaet." smiley så vi er faktisk 2 der lige kommer tilbage fra barsel få mdr. Som går på barsel igen :-))

  • #2   13. okt 2011 Ja hun er guld værd!! smiley jamen Naya er fra d. 26. November og er sat til d. 12. Marts med lillebror smiley

  • #3   13. okt 2011 Så det må være 16 mdr? smiley ca..

  • #4   13. okt 2011 Har de ikke bare stor glæde af hinanden nu? Synes i hvert fald tit man høre det selvf. Er hårdt i starten men, at man bliver rigtig glad for det. Fordi de har så stor glæde af hinanden smiley og de er sikkert rigtig glade for lillebror og stolt af ham selvom han er efternøler smiley det kan jeg huske min bror og jeg var af vores efternøler tvillingesøskende. Det var sjovt at kunne være med til, at "passe" dem smiley

  • #5   13. okt 2011 Uha jeg gruer for at skulle på arbejde igen. Glæder mig til at arbejde med mine beboere. Det er mere det her med at koppe op og nå ud af døren til faste tider... ;o(

  • #6   13. okt 2011 Olivers mor : jeg har også lidt svært det der med de faste tider og det der med pludsrlig at komme tilbage til en hverdag. Er Godt klar over det er en vanesag. Men det er mere tanken om nu er Naya ingen lille baby mere smiley

    S.g : hold da op det var hurtig det blærls var overstået. Lækkert smiley og ja den kærlig blandt søskende er da så skønt!! Glæder mig så meget. smiley


  • #7   13. okt 2011 Jeg har det ok med at Oliver ikke er en lille baby mere. Det er det med at han skal ud af sengen til en bestemt tid og det samme skal jeg.
    Så skal han afleres til en dame som så skal have de bedste timer på dagen sammen med mit barn...
    Det er jo det mest dyrbare jeg har, som en "fremmet" skal passe på for mig. Hun virker heldigvis sød, men alligevel, mor er nu den bedste i verdenen...


  • #8   13. okt 2011 Åh jeg har også sidste barselsdag i dag .. men skal holde noget ferie også. Starter derfor først d. 14 november . Glæder mig rigtig meget til at starte igen smiley

  • #9   13. okt 2011 ja den dag er bare sådan en blandingsdag sys jeg, man glæder sigtil at komme ud igen, men samtidig hårdt at sige farvel. har heldigvis en månedes tid tilbage. tror også det blir hårdt kommer lige fra dobbeltbarsel også da der er 14mdr mellem mine yngste smiley så har ikke arbejdet siden 09 smiley
    tror jeg så småt skal begynde at stille mit ur til kl bæ, så jeg kan komme op når det er hihi.

    ellers skal vi ikke lave så meget idag, vi skal ned og snakke med præsten idag over middag da lille pigen skal døbes den 30 smiley


  • #10   13. okt 2011 Olivers mor : ja vi har heldigvis fået verdens bedste dp mor! Naya er så glad og tryg ved hende. En uge tog indkøringen og hun opfører sig som om hun aldrig har lavet andet. Er så glad for dp mor, at hun slet ikke har tid til, at sige farvel til mor når hun bliver afleveret smiley

    Ninna : Åhh lige ferie med det samme? Her er det ferie mellem jul og nytår jubiii smiley men synes nu også jeg ligger hårdt ud. Starter lige ud med at være HELT ALENE på job den første uge pyhhh..

    Carina : Pyhh det bliver sikkert hårdt at komme igang igen? smiley hvornåe slutter barslen?


  • #11   13. okt 2011 hehe "kun 4mdr" jamen det er da til at overskue smiley

  • #12   13. okt 2011 Ja jeg har jo intet ferie fået brugt endnu ..
    Så holder 4 uger nu her og så har jeg 2 uger til gode hvis nu Naya skulle blive syg eller hvis vi skulle have en træls dag . smiley Synes min chef var en rigtig god idé ..
    Hvad er det nu du arbejder med ? smiley


  • #13   13. okt 2011 Mor til skønne Magnus : Jaa ikk smiley

    Ninna : ja jeg ved heller ikke lige hvad min chef gør med mit ferie fra det her ferieår. Holder i hvert fald ferie i mellem jul og nytår. Og så ved jeg ikke om jeg måske skal ligge det ud sådan at for det resterende ferie går jeg før eller har nogle ugentlige fridage eller noget? smiley det må vi se på når jeg kommer tilbage. Jeg er Shopassistent ved et onlinefirma smiley


  • #14   13. okt 2011 Kan du ellers ikke bare få det udbetalt ? Kan man jo nogen steder .. smiley

    Okay hvad går det ud på ? smiley Lyder spændene .


  • #15   13. okt 2011 Kan jeg desværre ikke da jeg er funktionær lønnet(staves) smiley
    Har lige set din pb smiley


  • #16   13. okt 2011 Årh det er snart 1 år siden jeg havde sidste barselsdag (1 november), heldigvis har jeg masser af barsel tilbage, som skla bruges engang smiley

Kommentér på:
Sidste dag på barsel ..

Annonce