694 visninger
|
Oprettet:
:( så sker det igen! {{forumTopicSubject}}
ja så skete det jeg bare har frygtet så meget, jeg er ved at abotere IGEN det er så 3 gang nu!
er helt nede ka slet ikk forstå det sker hele tiden! og denne gang har vi været endnu mer forsigtig, jeg har intet løftet, og har spist alle de vitaminer man ska, og lagt mig og slappet af når behovet har været der.
og alligevel sker det igen!
det er pisse uretfærdigt.
nu ska jeg så på OUH senere ved ikk hvilken nytte det sku gøre, med mindre de endelig vil finde ud af hvorfor det blir ved at ske!
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
men synes bestemt du skal være glad for de tager det seriøst
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
håber da de kan finde ud a hvorfor det ik lykkes.
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
er også glad nok for de tager det seriøst, hvis det altså er derfor de vil ha mig ind, for hvis det bare er for at se om det er fordi jeg abotere er det til grin jeg ska derind for jeg er ikk i tvivl jeg ka mærke det er det, og jeg bløder kraftigt, det er ikk kun plet blødning, og jeg har også ondt som de andre gange jeg har tabt, så håber de vil tage nogle prøver og så prøve at finde ud af hvorfor det sker, for som de selv sir er det jo ikk normalt at en der er så ung abotere hele tiden, jeg ved godt man sir det er normalt man abortere første gang man er gravid, det gjorde jeg også da jeg var 13 uger henne, og så fik jeg min datter, og så blev vi gravide for 4 mdr. siden og der tabte jeg igen, og nu sker det så endnu en gang..
aug 2008
apr 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Babyer: 1 Emner: 53 Svar: 978
hvor langt var du henne nu?
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
aug 2008
ja stort set. bortset fra første gang var jeg 13 uger henne og der havde jeg voldsomme smerter. det var første gang jeg jeg var gravid, så jeg tabte 1 gang inden jeg fik min datter. og sidste gang tabte jeg da jeg var 5+5 uger henne og nu er jeg så 6+1 uger henne.
jeg ved ikk hvor i tror på det med den kinesiske kalder, jeg tror meget på det. da den har passet på alle jeg kender på min venindes ene barn det sku bli en dreng i følje kaldenderen men hun fik en pige men det er også den eneste af dem jeg kender den ikk har passet på. og de 3 gange jeg nu har tabt har kalenderen sagt det sku bli drenge alle 3
så jeg har en eller anden fornemmelse af det er min krop der ikk ka bære drengebørn..
min barndoms venindes mor har tabt 8 drenge og den ene døde først da hun var 8 mdr. henne.
hun fik taget prøver og den gang fandt de ud af at hun ikk ka bære drengebørn, og ja som jeg har skrevet tror jeg selv det måske er det der er galt ved mig også.. og håber de finder ud af det i dag hva det er der er galt..
apr 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Babyer: 1 Emner: 53 Svar: 978
prøver i igen nu så hvis du er klar?
håber ikke du blir afskrækket
aug 2008
jeg sys det er helt hen i verjet at man absolut ska tabe 4 gange i træk før de vil prøve at finde ud af hva det ka være!
vi prøver igen så snart muligheden er der.. er da godt nok bange for det ska ske igen næste gang, men som jeg selv altid sir til andre ska man ikk lade sin frygt styre livet, men det er hårdt når det sker og det blir ikk nemmere.. det er noget jeg ikk engang ville ønske for min værste fjende.
:( så sker det igen!