{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Skal jeg være bekymret eller er jeg pyldret? {{forumTopicSubject}}

Hjælp søges...
I går sov Thea stort set hele dagen. Hun kom i seng onsdag aften kl. 21.30 og sov til kl. 05.00. Hun fik lidt at spise og blev skiftet, og faldt i søvn igen ved 05.20. Hun havde kun ligget og spist i ca. 5-7 min, da hun faldt i søvn. Hun vågnede igen ved 7 tiden. Efter en lille time gik hun kold igen og sov til kl. 11, hvor hun lige fik lidt at spise og en tør ble. Så kom hun en tur i barnevognen og sov videre til kl. 17.30, da jeg endelig fik hende vækket. Hun ville ikke rigtig vågne helt op, og spiste i ca. et kvarters tid. Hun sov da min kæreste og jeg spiste, og vi vækkede hende da vi var færdige, så hun kunne få et bad inden sengetid. Hun kom i seng ved 22 tiden, efter at have sovet en times tid på sofaen. Hun sov til kl. 04.15 og faldt i søvn igen kl. 04.40 og sov til kl. 08.30. Her i formiddags har hun været vågen i ca 3 timer og nu ligger hun i barnevognen og har ligget der i næsten 2 timer...

Er det bare mig, eller har hun sovet ufattelig meget de sidste to dage? Hun plejer at sove fra ca. kl. 22 om aftenen, for derefter at få noget at spise ved 2 tiden, og så sover hun videre til kl. 7. Om dagen er hun normalt meget vågen og sover et par timer i løbet af eftermiddagen og et par timer igen om aftenen.
Det skal lige siges at hun var på besøg hos sin farmor og farfar i mandags og i mødregruppe i onsdags, men det kan vel ikke slå hende så meget ud, eller...?? Så skal jeg være bekymret eller er jeg bare pyldret???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg være bekymret eller er jeg pyldret?
  • #1   21. okt 2011 Hun er 6 uger gammel...

• #3   21. okt 2011 Alexander er 5 uger og har også nogle dage, hvor han stort set ikke er vågen. så længe hun er frisk og til at få kontakt til når hun er vågen ville jeg ikke være nervøs.

Hvis hun er dvask hver gang hun er vågen, som du beskriver en af gangene, så ville jeg reagere. Men lyder til hun har nogle vågne perioder hvor hun er frisk?

• #7   21. okt 2011 altså, det lyder af en del søvn, men mon ikke hun bare har haft nogle trætte dage?

Så længe hun er kontaktbar når hun er vågen, og spiser regelmæssigt ville ejg ikke bekymre mig endnu..

• #8   21. okt 2011 Hun er nem at få kontakt med når hun er vågen. jeg vækker hende normalt heller ikke, da jeg ikke bryder mig om det. Var bare lidt nervøs for om hun fik nok at spise og om bleen var ved at flyde over, så derfor vækkede jeg hende. men det lader ikke til at jeg skal være nervøs for noget, så hun har nok bare været træt! Jeg undrede mig bare da hun siden hun blev født har været meget vågen om dagen...

• #10   21. okt 2011 Fik vidst formuleret det forkert... jeg vækkede hende fordi jeg var bekymret for hende. da hun så var vågen fik hun et bad. det var ikke fordi hun skulle i bad hun skulle vækkes... vi blev bare enige om at når nu hun var vågen, så kunne hun komme i bad inden hun kom i seng.

• #12   21. okt 2011 Ja... jeg kan jo også bare tage at skrive det så folk forstår det...

• #13   21. okt 2011 Min dreng på 6 uger sover også næsten konstant så syntes ikke du skal være bekymret:o)

• #14   21. okt 2011 Malthe sov ligeså meget fra han blev født til 2-3 mdr ca, han havde et stort sovehjerte smiley Så tror ikke du skal være bekymret, tror også bare at være ved farmor og farfar plus i mødregruppe har gjort hende lidt mere træt, hvis du siger hun normalt ikke sover så meget smiley

• #15   21. okt 2011 Husker tydeligt at Oliver havde en periode hvor han bare sov og sov men vi troede det var fordi han var så træt, eftersom han jo skreg når han ikke sov.

Men har efterfølgene hørt mange sige at deres børn også havde en periode hvor de bare sov og sov..

Kommentér på:
Skal jeg være bekymret eller er jeg pyldret?

Annonce