9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Meet your messenger {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt at det ikke hører til her men sidder lettere irriteret og kan ikke finde ro før jeg i hvertfald har spurgt nogen og ved ikke hvor jeg ellers kan gøre det.
Er der nogen der har profil derinde og har kendskab til siden?
for at jeg kunne sende et brev til en af mine venner (meget langt som jeg lige havde siddet og brugt tid på) skulle jeg oprette VIP profil og kunne få en prøve VIP profil i 5 dage for 5 kr så takkede lige ja og skrev mit konto nr.
i morgen er de 5 dage gået og så regnede jeg jo med at den udløb af sig selv men nej de er snu, den bliver forlænget automatisk så de bare trækker 180 kr hvilket jeg ikke vil. Jeg vil bare have de 5 dages prøvetid jeg betalte for men kan ikke finde ud af hvor jeg opsiger abonnementet så jeg ikke skal betale videre.
Nogen der ved hvordan jeg slår det fra? er bare helt.. vil ikke bondefanges og betale næsten 200 kr for noget jeg ikke kan bruge til noget. er helt panisk næsten
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 1.074
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
-eller jo men så blev hele min mail offentlig og der stod ting jeg ikke gad have folk skulle vide og 5 kr for 5 dages prøve VIP?
ja nu er jeg så bange for atblive ristet for 180 kr fordi den ikke udløber af sig selv.
Skide snu er de, så kan de fanme ikke kalde det 5 dages PRØVE vip
og nej intet telefon nummer, og ingen knap man kan afmelde på, og når man skal skrive til dem skal man vælge et emne og det har de selvfølgelig undladt. Betaler normalt aldrig for sådan noget vip og gør det fanme aldrig igen, men vil bare ikke have de tager pengene, og hvad så? fortsætter de så med det når man ikke kan afmelde?
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Svar: 7
hvis du skriver mail og tlf nr osv så blokere den så man ikke kan sende - derfor skrev jeg min MSN i min profil så kunne venner komme i gennem den vej :0)
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Meet your messenger