{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

en hel masse spørgsmål {{forumTopicSubject}}

min pige er 4 mdr og 1 uge

1. hvordan laver i kartofle mos til jeres små pus, jeg tænker mere hvor tynd osv for i de opskrifte bøger jeg har skal de MME i de forskellige ting vis man laver dem skal skal der osse det vis man laver kartofl mos og hvad med mælk og smør? eller bruger man bare vand?

2min piger laver mærkelige bevæelser med arme og ben er det bare fordi hun ved udvikle sg?

3. kan det være tænder på vej eller er det for tidlige hun trykke øjnen sammen vis sut eller flaske lige rammer gummen og vis jeg køre en fingere så gør hun det samme,

4, jeg syntes somtider hun kigger på mig og tænker hvem er dog den dame.. har i det osse sådan? vi sammen hele dagen på nær når hun sover til middag,

5, det svære underholde hende så hun griner jeg syntes jeg prøver en masse men som tider ligger hun bare kigger er det fordi hun prøver tænke over hvordan man gør tingene?

6 syntes det lidt svært for føler ikk hun blir aktiviteret nok jeg læser, synger, cykler med ben , øver og komme op og side , bruger legetøj, legetæppe, sjove lyde , skråstol når jeg laver noget i køk, er det bare mg der føler der noget forkert eller hva

ved ikk helt hvad jeg enlig vil men syntes bare det måske for ensformet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en hel masse spørgsmål
  • #1   31. okt 2011 1. Mos: bruger bagekartofel, da der er mindre stivelse i.
    Koger 1 stor kartofel, og 1-2 gulderødder alt efter hvor store de er.
    Moser dem uden noget væske, og er de for tykt, komme jeg først en smørklat i. Er det stadig for tyndt, kommer jeg mme i. Bruger du ikke mme, kan du sagtens bruge vand.

    2. Det er sikkert fordi hun har fundet ud af at hun kan, og bliver mere bevist om det.

    3. Oliver gjorde sådan længe men har først fået tænder som 9 mdr. Men han bryder sig ikke om at blive trykket på gummerne, og har aldrig gjort det.

    4. Jamen hun er ved at finde ud af hvem du er 100% Hun ser hvordan du ser ud, og ikke kun hvordan du lyder og lugter. Det er for at hun skal kunne kænde dig ud fra en mængde. (sp`s forklaring)

    5 Oliver har heller ikke brugt hans grin ret meget. Vi hopper og danser og ter os tosset, men han griner ikke. Han grinte først rigtigt med lyd da han var 5 mdr gammel. Men som sp sagde, så er der mange børn som ikke griner med lyd i lang tid.

    6. Ja at få dem aktiveret kan godt være en prøvelse. Men fortsæt som du gør. Men ja jeg synes også til tider det er svært...


  • #2   31. okt 2011 ang mos skal jeg komme mme i? skal det være blandet op med vand mme inden jeg kommer det i eller kun pulver.
    undskyld det lyder sikkert dumt men det jo første gang hun skal smage og jeg troede det skulle være helt vild tynd...


  • #3   31. okt 2011 Jeg kommer det i når det er blandet.
    Kommer kun mme pulver i noget hvis der er vand i. Altså bruger jeg 30 ml vand til grød, må der komme 1 ske mme pulver i...


  • #4   31. okt 2011 ALTSÅ. Kartoffelmos, FÆRDIG BLANDET MME og smør. ;o)
    Ville selv have svært ved at fatte min besked... hehe...


  • #5   31. okt 2011 Nu er Alexander godtnok kun 7 uger så der går lige lidt inden jeg skal igang med grød og mos, men syntes da jeg kan huske fra sidst de skal være 6 mdr før de må få kartoffelmos.
    Er det blevet lavet om??


  • #6   1. nov 2011 Tanja. Når det er bagekartofel må de få fra 4 mdr. i følge min sp.

  • #7   1. nov 2011 Okay smiley

  • #8   1. nov 2011 hehe jeg forstod det men jeg ski lidt langsom i opfattelsen hihi men tak jeg prøver..

    jeg prøvede købe færdig lavede grød og skulle jo selv smage på det fy for den det smager he


Kommentér på:
en hel masse spørgsmål

Annonce