{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Søvn længde uden mad ?? {{forumTopicSubject}}

Er lidt i tvivl om min datters søvn mønster er normalt for hendes alder.. ved det er et luksus problem, men frygter om hun sover for meget..
Hun får mad og kommer i seng kl 20-20.30 og sover hurtigt.. og her den sidste uge har vi så ikke hørt en lyd før ca 6.15 hvor hun har fået mad og så sovet 2-3 timer mere.. i nat slog hun så rekorden og sov fra kl 20 til kl 7.. det er 11 timer uden mad.. synes det er længe for sådan en lille størrelse.. hun er 4½ måned..
men hun er ikke engang voldsomt sulten om morgenen, tager 100-150 ml (hun får flaske)..
Og hun er sund, glad og vokser, så det er vel bare at nyde det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn længde uden mad ??
  • #4   5. nov 2011 Nyder det bestemt også.. men man bliver jo usikker når man høre om mange på samme alder der spiser hver 2-3 time om natten eller vågner mindst 2 gange på en nat..

    Tajanna: Ok vildt at hun har sovet så længe uden mad fra spæd.. jeg synes det var vildt at vores efter en uge kun vågnede 1 gang pr nat (sov 4 timer, spiste og sov 4 timer mere).. dengang snakkede jeg med sp og hun sagde så længe hun trives, er glad og tager på så lad hende sove som hun vil..


  • #5   5. nov 2011 de små har jo brug for meget søvn og specielt om natten.........11-12 timer om natter er hvad de har brug for...så længe hun er glad og frisk som du siger og hun tager på så skal du ikke bekymre dig

  • #7   5. nov 2011 Det er jo ikke så meget det at hun sover 12-13 timer.. det har hun gjort fra spæd.. første uge vågnede hun 2-3 gange.. derefter 1 max 2 gange.. og fra 1½ måned 1 gang fast.. men her den sidste uge vågner hun først om morgenen.. altså 10-11 timer helt uden at vågne og spise.. det synes jeg er mange timer.. de fleste jeg kender deres børn har i hendes alder stadig vågnet 2-4 gange om natten..
    Men hun trives jo, så hun har nok bare arvet sine forældres sovehjerte smiley


Kommentér på:
Søvn længde uden mad ??

Annonce