{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Søvn længde uden mad ?? {{forumTopicSubject}}

Er lidt i tvivl om min datters søvn mønster er normalt for hendes alder.. ved det er et luksus problem, men frygter om hun sover for meget..
Hun får mad og kommer i seng kl 20-20.30 og sover hurtigt.. og her den sidste uge har vi så ikke hørt en lyd før ca 6.15 hvor hun har fået mad og så sovet 2-3 timer mere.. i nat slog hun så rekorden og sov fra kl 20 til kl 7.. det er 11 timer uden mad.. synes det er længe for sådan en lille størrelse.. hun er 4½ måned..
men hun er ikke engang voldsomt sulten om morgenen, tager 100-150 ml (hun får flaske)..
Og hun er sund, glad og vokser, så det er vel bare at nyde det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvn længde uden mad ??
  • #4   5. nov 2011 Nyder det bestemt også.. men man bliver jo usikker når man høre om mange på samme alder der spiser hver 2-3 time om natten eller vågner mindst 2 gange på en nat..

Tajanna: Ok vildt at hun har sovet så længe uden mad fra spæd.. jeg synes det var vildt at vores efter en uge kun vågnede 1 gang pr nat (sov 4 timer, spiste og sov 4 timer mere).. dengang snakkede jeg med sp og hun sagde så længe hun trives, er glad og tager på så lad hende sove som hun vil..

• #5   5. nov 2011 de små har jo brug for meget søvn og specielt om natten.........11-12 timer om natter er hvad de har brug for...så længe hun er glad og frisk som du siger og hun tager på så skal du ikke bekymre dig

• #7   5. nov 2011 Det er jo ikke så meget det at hun sover 12-13 timer.. det har hun gjort fra spæd.. første uge vågnede hun 2-3 gange.. derefter 1 max 2 gange.. og fra 1½ måned 1 gang fast.. men her den sidste uge vågner hun først om morgenen.. altså 10-11 timer helt uden at vågne og spise.. det synes jeg er mange timer.. de fleste jeg kender deres børn har i hendes alder stadig vågnet 2-4 gange om natten..
    Men hun trives jo, så hun har nok bare arvet sine forældres sovehjerte smiley

Kommentér på:
Søvn længde uden mad ??

Annonce