9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
På sygehuset uden bil {{forumTopicSubject}}
Ved ikke lige om det hører til her, vidste helelr ikke hvordan jeg formulerede overskriften, håber det går.
Jeg har nemlig gået og spekuleret lidt på hvad det normale er man gør hvis man ingen bil har og barnet er sygt om natten og man skal til vagtlægen hurtigt?
mange har jo ikke bil, jeg har dog ikke vilel have bil indtil nu da jeg mente at vi sagtens kunne cykle de 5 km dagligt der er ind til byen og få den glæde ud af det, så har godt nok tænkt på at det nok er tid til bilen nu alligevel. Den gør jo mere nytte nu og bliver mere nødvendig
men mange har jo ikke bil selvom de har barn hvilket jeg også havde valgt hvis det ikke var for barnets skyld, men det er kun fordi der er en del økofreak over mig.
Ellers hvordan klarer man síg egentlig på den måde? ringer man efter ambulance? man kan jo ikke smide den lille bagpå cyklen med 40 i feber, og hvis dte er i en weekend hvor andre unge er i byen kan der jo gå 40 minutter før der kommer en taxa. Hvad gør man så? der er jo mange enlige mødre der ikke har råd til bil
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Hvis barnet så skal på skadestuen selvom det ikke er dødsens slemt men det er skadestuen de skal på er det så stadig en ambulance der skal komme?
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
På sygehuset uden bil