{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

På sygehuset uden bil {{forumTopicSubject}}

Ved ikke lige om det hører til her, vidste helelr ikke hvordan jeg formulerede overskriften, håber det går.

Jeg har nemlig gået og spekuleret lidt på hvad det normale er man gør hvis man ingen bil har og barnet er sygt om natten og man skal til vagtlægen hurtigt?

mange har jo ikke bil, jeg har dog ikke vilel have bil indtil nu da jeg mente at vi sagtens kunne cykle de 5 km dagligt der er ind til byen og få den glæde ud af det, så har godt nok tænkt på at det nok er tid til bilen nu alligevel. Den gør jo mere nytte nu og bliver mere nødvendig

men mange har jo ikke bil selvom de har barn hvilket jeg også havde valgt hvis det ikke var for barnets skyld, men det er kun fordi der er en del økofreak over mig.

Ellers hvordan klarer man síg egentlig på den måde? ringer man efter ambulance? man kan jo ikke smide den lille bagpå cyklen med 40 i feber, og hvis dte er i en weekend hvor andre unge er i byen kan der jo gå 40 minutter før der kommer en taxa. Hvad gør man så? der er jo mange enlige mødre der ikke har råd til bil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På sygehuset uden bil
  • #2   10. okt 2008 smart nok. Havde ikke tænkt på den med at lægen kom hjem til en.

Hvis barnet så skal på skadestuen selvom det ikke er dødsens slemt men det er skadestuen de skal på er det så stadig en ambulance der skal komme?

• #3   10. okt 2008 men husk,, de siger at de kører 16? gratis ture ? er det ikke rigtigt.. altså falck, som michelle n snakker om.... jeg arbedede med salg af falck abo.- men det var ikke længe, sådan noget fusk! men altså, jeg mener de tilbder 16 ture til læge osv. men man skal jo også køres hjem... hvis i forstår, så selvom det er EN TUR TIL LÆGEN så tæller de både frem og tilbage.. så man får kun 8 ture... fup fup fup.... og forresten, vi har heller ikke bil, men der går tog 2km væk.. så jeg mener ikke det er så slemt, enten cykle eller gå de par km og så med toget enten til svendborg eller mod odense... men jeg vil også sige ambulance eller lægebesøg.. eller taxa smiley

• #4   10. okt 2008 Alt efter hvad du betegner som nat. Her kører vagtlægen ud efter kl 24 så det er ikke noget problem her. Men dog har vi to biler så det skal vi ikke spekulere på : )

Kommentér på:
På sygehuset uden bil

Annonce