{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Forbistrede (/%¤¤(/¤%& graviditet {{forumTopicSubject}}

Jeg har SÅ dårlig samvittighed..
Jeg har haft veer i 3 uger nu.. ¨sådan on and off.. Mest om natten, sover generelt kun 2-4 timer på en nat pga. de her veer...
Har været indlagt på FG flere gange og fået div. piller, drop, akupunktur og meget meget andet, noget mere effektivt end andet..
Idag måtte vi derind igen, efter 48 timer med veer hvert 10. min og 4 mins. varrighed kunne jeg bare ikke mere, så troede jeg kunne få sådan en pille som jeg har fået alle de andre gange som får livmoderen til at slappe af så jeg får lidt "fred". Skuffet blev jeg da lægen kom og sagde at nu hvor jeg er over 35 uger henne kan den pille ikke gives mere, og heller ikke noget andet da det påvirker bebs for meget.. Så jeg må bide det i mig.. Ja tak, hvor længe tænker man så? på 3 uger er min livmoder hals gået fra 4,6 cm til 0,5 cm og har åbnet mig under 1cm.. JIHAA, eller noget..
Jeg tudbrølede derinde, og de vidste jo ikke hvad de skulle gøre, det er barn før mor i denne situation, og de er for at sige det mildt, drønligeglade med om jeg har ondt og er træt.. De vil IKKE gøre noget..
Jo, de vil tage ham med kop hvis jeg er så træt at jeg ikke selv kan presse ham ud når den tid kommer, det var hvad de kunne sige, for ud skulle han nok komme.. Jeg var nemlig vildt panikken over at jeg var så træt at jeg er sikker på jeg ikke kan klare en fødsel...
Nå men, summa summarum., efter 6 timer på Randers Sygehus, 3 kurver på bebs, 3 kurver på veerne, der alle viste det samme, sund og rask bebs, og veer der i styrke svare til sidste stadie af udvidelsesfasen ifl. JM, blev jeg sendt hjem med besked på at tage et varmt bad og slappe af og håbe på det går igang snart..
Jeg må indrømme, jeg er SÅ træt af at være gravid lige nu, og når jeg skal til JM på torsdag, så er jeg simpelthen nødt til at snakke med hende om at blive sat igang snart, for jeg kan bare ikke mere, men mine forhåbninger er ikke høje, hvorfor skulle hun ville sende mig til tidlig igangsættelse når de ikke vil på FG....
Øv hvor jeg synes det er træls at have det sådan her, ville bare så gerne nyde det sidste af min graviditet, men går bare og har SÅ dårlig samvittigthed hele tiden fordi jeg bare ønsker alt omkring den inkl. bebs lang langt væk, og føler mig som verdens dårligste mor, for jeg ved jo godt at han har bedst af at blive derinde nogle uger endnu, men jeg kan bare ikke mere...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbistrede (/%¤¤(/¤%& graviditet
  • #2   12. nov 2011 vil heller ik sige så meget andet end når du først sidder med bebse er alt godt igen ;0)

• #3   12. nov 2011 tænkte nok det var randers sygehus
    håber inderligt og man kryds fingere for dig du bliver sat i gang hurtigst muligt,du må jo sige til jordmoren på torsdag,at nu kan du ikke mere,og du har de tanker omkring den lille bebs,det jo vigtig,at du har lidt overskud,når du har fødte,man kan nemt få en fødsels dep hvis man dårlig tanker og træt inden barnet er født,det skulle jo helst være det bedste i verden og få den bette
    på vejen vil jeg lige give dig et kæmpe kram og sige du har været sej og kunne klare alt det indtil vidre

• #4   12. nov 2011 ja randers har desværre et lidt blakket ry på igangsættelses-området..

• #5   12. nov 2011 og deres fødsler : ( desværre har jeg oplevet det to gange

• #6   13. nov 2011 lj sådan havde jeg det faktisk i 7 uger inden jeg gik i fødsel og så jeg kan godt forstår dig tvivl ik på det søde jeg vil lige fortælle dig at når der ik er mere livmorhals tilbage og du har godt gang i veerne så virker sex ret godt ved godt det ik er det man tænker på mn prøv. du skal huske på at du tilver en tid klan be om dine papir på hospitalet og ta dem med til et andet hvis det er

• #7   13. nov 2011 tak for søde ord og opmuntring =)
    Anne: ja, du havde det sgu heller ikke for let, men hvis jeg så bare kunne få et vide at den 7 dec. (bare for at sige noget) der sætter vi dig igang hvis du ikke selv er startet inden, så vidste jeg da at der ville ske noget inden for en tidsramme jeg kan accepterer, men HVIS det ikke går igang, og jeg endda måske går ti dage over tid, så er der godt nok lang tid til dn 28. dec hvor jeg er 10 dage over tid og de ikke kan trække den længere...

• #8   13. nov 2011 det ønskede jeg os om få bare for at kunne klare det men fik os en tid hvor hun skulle komme men det ville hun ik vente på men snak med dem om du ik må blive sat gang ´38 +0 det plejer man godt at kunne få lov til selv om der er lang tid til søde men det kan måske gi dig lidt ro med en dato vil de ik det så sig du vil flyttes til et andet hospital det kan de ik nægte dig

• #9   13. nov 2011 Puhh sødeste.. du får lige et KÆMPE KÆMPE KRAM herfra.. smiley

Kommentér på:
Forbistrede (/%¤¤(/¤%& graviditet

Annonce