{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Sover ikke optimal, efter sygdom. {{forumTopicSubject}}

For lige at gøre en lang historie kort, så har Nena haft temmelig høj feber (ons, tors og fredag) i de dage har hun sovet en del faktisk..

Prolemet er at siden lørdag har hun næsten ikke sovet s:
Forstå mig ret.

Lørdag vågnede hun kl 7.00
i løbet af dagen sov hun 2x ½time
kom i seng kl 19.00 ca.
vågnede kort ved 1 tiden..

Søndag
Vågnede igen kl. 7.00
sov måske samlagt 1 time (Prøvede at putte hende flere gange, uden hun fandt ro)
blev puttet til nat klokken 19.00
vågnede kort klokken 22.00 ca.

Her til morgen vågnede hun så klokken 4, gav hende sutten og sagde hende ned som gjorde hun græd lidt men faldt i søvn, vågnede igen klokken 5 og faldt i søvn igen.. vågnede igen klokken 6. og ligger inde i sin seng og prøver at falde i søvn..

Problemet er jeg har lige haft hende oppe fordi det ikke er unormalt hun ikke vil sove mere efter klokken 6, men hun er sletslet ikke vågen og kan ikke finde ro hverken i søvn eller vågen tilstand, hun blev tilbudt lidt yoghurt og vand men var hverken særlig sulten eller tørstig.

Stillede mig ind til hendes seng og vuggede hende i mine arme i 5 minutter mens jeg holdte hende tæt, og det faldt hun i søvn a men i det jeg ville ligge hende ned vågnede hun igen, så det var heller ikke holdbar på nogen måde..

Jeg er simpelthen ved at gå ud a mit gode skin her, for hun har været total smadret de sidste to dage, og er det også idag.. og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, for hun vil bare ikke sove ordentlig, det også en kamp uden lige at få hende til at sove, hun græder og er pylret osv.

Ligenu er vi hos min mormor og bedstefar, vi skal hjem idag og det håber jeg virkelig kan hjælpe lidt på det men hun er vant til at være her så ved sku ikke s:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sover ikke optimal, efter sygdom.
Kommentér på:
Sover ikke optimal, efter sygdom.

Annonce