{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

tigerspring??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har googlet det og har læst lidt om det, men har lige brug for lidt af jeres erfaringer omkring tigerspring.

Jeg har ikke lagt mærke til at supermanden skulle have gennemgået de her såkaldte tigerspring endnu..

Men her de sidste par dage skriger han voldsomt når han bliver træt og skal gerne holdes tæt til kroppen og gåes med til han falder til ro, det har han ikke gjort før, altså grædt så voldsomt, han har hale tiden været en stille dreng der kun har pylret lidt. Om natten er vi nu igen nede på at han spiser hver 3. time. Han har ellers vist siden han var 5 uger at han kunne sove mellem 5-6 timer i streg.

Jeg har prøvet bare at give ham sutten, men det hjælper ikke, han kan selvfølgelig også være ved at sætte produktionen endnu mere op, men kan dette have noget at gøre med et tigerspring?

På forhånd tak for svar..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tigerspring???
  • #1   5. dec 2011 det hedder os udviklingsspring når du snakker med fagpersonale smiley og man ser det ikk rigtigt - de kommer snigene smiley

Men ja de bliver mere trætte nogle gange da det er meget de skal lære og udvikling på så kort tid og de er jo små bebser..

men ja nogle gange kommer det at de skal have mad lidt tirre end normalt når de er igang med at udvikle sig..

• #2   5. dec 2011 kan bestemt godt mærke han nu er ved at være mere opmærksom på ting og ser flere og flere ting, så der er jo også meget at skulle "sluge"..

Kan jo selvfølgelig også godt være han er en drømmer, men han skriger ikke om natten - har kun oplevet han er vågnet ved gråd nu her i morges hvor han stod ude i barnevognen og sov, men der var det også lige begyndt at hagle da jeg kom us og måske er der nogle der er kommet ind og ramt ham...Men hvis han er en drømmer, er der så noget jeg skal være opmærksom på?

• #4   5. dec 2011 den med drømmer sådan er min ene tvilling os og hvor er det bare ubehageligt at stå med et barn som sover og græd voldsomt samtidigt smiley

men altså jeg ved heller ikk hvornår de skla have deres spring - men sp kalder det udviklingsspring og de kommer når de kommer siger hun og man ligger ikk mærke til dem normalt *G*

• #6   5. dec 2011 Det lyder meget som tigerspring. De er tit fulgt af appetitspring.
    Hvor gammel er han?

• #7   5. dec 2011 han bliver 3 mrd. i morgen

Kommentér på:
tigerspring???

Annonce