tigerspring??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har googlet det og har læst lidt om det, men har lige brug for lidt af jeres erfaringer omkring tigerspring.
Jeg har ikke lagt mærke til at supermanden skulle have gennemgået de her såkaldte tigerspring endnu..
Men her de sidste par dage skriger han voldsomt når han bliver træt og skal gerne holdes tæt til kroppen og gåes med til han falder til ro, det har han ikke gjort før, altså grædt så voldsomt, han har hale tiden været en stille dreng der kun har pylret lidt. Om natten er vi nu igen nede på at han spiser hver 3. time. Han har ellers vist siden han var 5 uger at han kunne sove mellem 5-6 timer i streg.
Jeg har prøvet bare at give ham sutten, men det hjælper ikke, han kan selvfølgelig også være ved at sætte produktionen endnu mere op, men kan dette have noget at gøre med et tigerspring?
På forhånd tak for svar..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men ja de bliver mere trætte nogle gange da det er meget de skal lære og udvikling på så kort tid og de er jo små bebser..
men ja nogle gange kommer det at de skal have mad lidt tirre end normalt når de er igang med at udvikle sig..
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
Kan jo selvfølgelig også godt være han er en drømmer, men han skriger ikke om natten - har kun oplevet han er vågnet ved gråd nu her i morges hvor han stod ude i barnevognen og sov, men der var det også lige begyndt at hagle da jeg kom us og måske er der nogle der er kommet ind og ramt ham...Men hvis han er en drømmer, er der så noget jeg skal være opmærksom på?
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
men altså jeg ved heller ikk hvornår de skla have deres spring - men sp kalder det udviklingsspring og de kommer når de kommer siger hun og man ligger ikk mærke til dem normalt *G*
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Hvor gammel er han?
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
tigerspring???