at undgå "skrukhed"... {{forumTopicSubject}}
ja jeg er jo nok så meget skruk lige pt, og kæresten er også ok... er ihvertfald ret sikker på at spørger jeg ham idag om pillerne skal smides er han med på den. Men vi står utrolig skidt økonomisk lige nu og begge arbejdsløse, og lille lejlighed, så det er bare ik på plads lige nu
Men er sååå forfærdelig skruk og så har jeg da også et par svigerinde der har termin i februar og april... det hjælper jo heller ik lige på det
Hvad kan man dog gøre for at skrue lidt ned for den skrukhed?
Jeg vi lhelst ik melde mig ud herinde fra, elsker alle de dejlige debatter og elsker mavebilleder og at huske tilbage på da min søn var så lille, han er 3,5 år nu.
HJÆLP mig hehe
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Men jeg står værre end dig hvis man kan sige det, da jeg er enlig
Men jeg synes da også bare i skal søge jobs og så håbe i snart er baby klar.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
har søgt jobs i 2 år nu, og får kun afslag, så det er ik så ligetil, nu venter jeg på ucsyd får fingeren ud et vis sted og melder tilbage om jeg er optaget til februar eller ej..
også overvejet at sælge bilen, bruge pengene på flytning og betale lidt gæld af og så baby, men det hjælper jo ik på jobsituationen, så det dur heller ik :..
jul 2008
Vi er rimelig babyklar, lige minus de vigtige ting som job..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jul 2008
så fik jeg mit lort, og så om aftenen da jeg sku begynde på piller igen,fredag, havde jeg fan... glemt at købe dem, ved virkelig ik hvad der skete, så jeg fik købt dem lørdag og tager dem så som normalt, i indlægssedlen står der så at jeg godt kan tage den første pille på 2 dagen, men så skal vi bruge gummi i 7 dage og derefter er jeg beskyttet igen af pillerne.. idag er de 7 dage gået, men vi havde da sex mandag tror jeg og så igår... så chancen er jo taget, men tror nu ik der er sket noget... og jeg sagde også til manden at vi sku bruge gummi i 7 dage for jeg var ik optimalt beskyttet... såh han har jo ik ligefrem holdt sig tilbage heller...
men som sagt tror ikke der er sket noget, og er der gevinst, så sælger jeg bilen, så vi kan flytte og så må vi tage den derfra..
men vil jo gerne ha job først og en økonomi der kan klare det..
årh mand jeg har det hårdt sys jeg haha
at undgå "skrukhed"...